24 Ocak 2008 Perşembe

Mehşer-i Cümbüş


Anında Görüntü Show programını seyreden herkesin tanıdığı modern doğaçlama tiyatro gösterisi sunan ekip Mahşer-i Cümbüş. Her Cumartesi 23:30'da FOX TV' de bu ekibi seyredebilirsiniz. Ben birkaç kez rastladım çok hoşuma gitti sanırım evde oldukça seyredeceğim. Cumartesi gecesi için eğlenceli bir program. Ayrıca bu ekibi canlı olarak seyretmekte mümkün.Her Cumartesi Saat 20:30' da Tiyatro Sporu Gösteri ile HAYALHANE 'de çıkıyorlar. Bilet fiyatları 15 YTL . Gösterileri doğaçlama olduğundan her oyun birbirinden farklı gelişmekte. Birde canlı seyretmek lazım, ben grubun TV'de seyrettiğim performanslarını çok beğendim o yüzden Hayalhane'de de görmek taraftarıyım.




Hayalhane Adres : İstiklal Caddesi Sadri Alışık Sokak No:24 Kat:4 Beyoğlu / İSTANBUL

Tel : +90212 249 19 90

4 yorum:

Nurum dedi ki...

ya inanılmazlar,kesinlikle aynı fikirdeyim,o yorucu stresli haftayı arkasında bırakmak isteyenler içi birebir...özellikle cıbırcayı gözünüzden kaçırmayın...:D harikasın valla,ne güzel şeyler den bahsediyosun,sevkle takip ediyorum seni... :)

Saadet Topçu dedi ki...

Selam Nur, Sanırım beğendiğimiz şeyler birbirine benziyor ki, senin de hoşuna gidiyor yazdıklarım.Buna memnun oldum. Bahsedecek daha çok şey var, güzel işler yapanları hep konuşmalı , yazmalı, o yüzden yazmaya devam:)

Ümit Kurt dedi ki...

Ben hiç televizyonda izlemedim Mahşer-i Cümbüş'ü. Ama Hayalhane'de bir kaç kez izledim. Kesinlikle tavsiye ederim, yaklaşık iki saat boyunca kesintisiz güldürüyorlar :) Ve her defasında daha farklı oluyor doğaçlama olduğu için.

Saadet Topçu dedi ki...

Ümit, sen bu işin keyfini almışsın demek ki, bende en yakın fırsatta gideceğim.