31 Ocak 2008 Perşembe

MADONNA

En çok kazanan kadın yıldızın 72 milyon$ 'lık geliriyle Madonna olduğu açıklanmış. Brtiney ise daha gerilerde ,Britney için üzülmedim gençliği, skandalları para etmedi hala Madonna teyzesinden çok öğreneceği var. :)Neymiş o zaman skandallar seni ünlü yapar ama yıldız olmak için Madonna olman gerek. Ben Madonna'yı takdir ediyorum, her albümde bekleneni veriyor ve iyi parçalar çıkarıyor. O zaman kazansın ama kazandığı rakkam bizlere göre biraz çok gibi sanki. Her yıl bu parayı kazanan bir sanatçımız olsa memlekete para aksa :)
Benim en sevdiğim Madoona parçası Frozen, dinleyelim (yüksek sesle dinlemek gerek)


2 yorum:

Adsız dedi ki...

selam ben senay, gercekten super bir blog, eger facebook veya twitter varsa eklemek isterim...

Saadet Topçu dedi ki...

Merhaba Senay,facebook grubum var katılmak istersen Etkin Haberci linki de aşağıda:) http://www.facebook.com/group.php?gid=46628127083&ref=ts