7 Ocak 2008 Pazartesi

Gucci Envy ME


Sonunda ısmarladığım parfümüm geldi. Sevil parfümeri'nin internet sitesi Derinmor' dan ilk kez alışveriş yaptım. Çok güzel bir hediye seti aldım. Parfümümün vücut losyonu ile birlikte 3ml'lik bir gece çantamda taşıyabilmek için minik bir şişe parfümünde olduğu set. Sevil Parfümeri'nin yılbaşı hediye setlerine bakmanızı tavsiye ederim. Sizin parfümünüzün de güzel bir seti olabilir. Ben vücut losyonunu daha önce bulamamıştım bu sette görünce çok sevindim mesela :)
Hediye setlerine bakmak için buraya göz atın.

4 yorum:

Yeliz dedi ki...

İyi günlerde sık,kok:)) Adidas alacağım diyordun, Gucci'ye mi devam yine :)

Saadet Topçu dedi ki...

Adidas'ım var zaten onu hafta sonları spor için kullanıyorum. Gucci den vazgeçemedim :)

Kültür Mantarı dedi ki...

geçen hafta bende bunun erkeğini aldım. oldukça kalıcı ve etkili bir parfüm.

Saadet Topçu dedi ki...

Kalıcı olduğu kesin ama erkek parfümünü hiç bilmiyorum. Gidip erkek serilerine de bir göz atayım bari.