4 Ocak 2008 Cuma

ENBE ORKESTRASI


Nedir bu Enbe Orkestrası? Ve nedir bu isim ? Enbe ismi kurucularının ilk harflerinin birleşmesiymiş:) Bana çok komik geldi daha manalı birşey olsaymış. Hem söyleniş açısından güzel değil hemde anlamı mühim değil. İsimler önemli tabi ama müzik daha önemli. Özel törenler,düğünler ve toplantılarda sahne alan bir orkestra ünlü isimlerle de çalışarak yaptığı bir albüm çalışması ile isimlerini duyurdular. Youtube üzerinden Aslı Güngör'ün söylediği Kalp Kalbe Karşı isimli parça ile tanındılar. Artık internet üzerinden ünlü oldun mu korkmayacaksın. Bu albümünde lokomotifi bu parça oldu. Bütün parçaları dinlemedim açıkçası ama bir parçayı duyunca dikkatimi çekti baktım Enbe Orkesrası çıktı. İlgimi çekme nedenini de sonra anladım sözler Sezen Aksu. Onun kelimeleri o kadar tanıdık ki hemen kulak kabarttım. Dinlemeyenler için klibini koyuyorum.

ANASAYFA için buraya

3 yorum:

Nurum dedi ki...

canımın çoğu kaldı sende...en çok bu cümle vuruyo beni bu aralar.Sözler harika gerçekten,bak bunları bilmiyordum ben mesela,Sezen Aksu yazmış demek,ve bir internet harikası bunlar hıı...süper,çok başarılı...aa ne güzel sayende öğrendim bak...son bişi söliim klip çok etkileyici bence...herşey çok bütün olmuş... :)

Saadet Topçu dedi ki...

Selam Nur, Bu şarkı bence de güzel olmuş. Çok bilindik bir hali var ama güzel.Klipte de herkesin bir gideni olduğu gösterilmiş. Hepimizin bir gideni var o yüzden etkilidir belki bu şarkı :) kimbilir.

Nurum dedi ki...

evet şu gidenler... :(