28 Ağustos 2007 Salı

Küçük Arkadaşım- Mektuplu Kırtasiye Yardım Kampanyası


Okulların açılmasına az kaldı ve birkaç yıldır devam eden güzel bir yardım hareketini duyurmak istiyorum. Aktif Dağıtım, her yıl ülkemizin çeşitli bölgelerindeki çocuklara kırtasiye yardımı ulaştırıyor. Tabi bizim katılımlarımızla. Güzel ve örnek bir hareket sonun kadar destekliyor ve Aktif Dağıtım'ı tebrik ediyorum. Kampanyaya katılmak isteyenler için aşağıda firmanın yayınladığı bir yazıyı alıntı olarak bulabilirsiniz. Daha ayrıntılı bilgi için http://www.aktif.com/ adresini ziyaret edebilirsiniz.

Yeri gelmişken tekrar hatırlatmak istiyorum, bu tip uygulamaların en başarılısı bence "Kardeşini Seç" kampanyasıdır. http://www.kardesinisec.com/ adresine tıklayarak kendinize bir kardeş seçmenizi dilerim. Bununla ilgili daha önceki yazımı da okumayanlar için http://saadettopcu.blogspot.com/2007/08/kardeinizi-sein.html tıklayarak bilgi alabilirsiniz. Sevgiler,



Firmanın yayınladığı Çağrı Mektubu;

Sevgili Dostumuz,

İhtiyacı olan ilköğretim öğrencilerinin basit kırtasiye araçlarını karşılamayı ve onları okumaya teşvik etmeyi amaçlayan "Mektuplu Kırtasiye Yardımı Kampanyası"nın 8.sine başladık!Aktif İleti (Dağıtım) olarak 2000 yılından beri her öğretim yılı başında düzenlediğimiz bu kampanyalarla, Edirne'den Van'a; Ardahan'dan Adapazarı'na kadar yüzlerce okulda 170.000'den fazla küçük arkadaşımıza yardım paketleri ulaştırdık.Kampanyamızda, yardım paketlerini doğrudan öğrencilere teslim ediyoruz. Pek çok öğrencinin yazdığı teşekkür mektuplarını da toplayıp sizlere ulaştırıyoruz! Tüm bu hizmetlerimiz ücretsizdir!Her paketin tek tek teslim ayrıntısını; bu güzel anların fotoğraflarını; daha önce kampanyalarımıza katılmış onbinlerce yardımseverin ve öğretmenlerin ziyaretçi defterimizdeki yorumlarını ve öğrenci mektuplarından bazılarını sitemizde görebilirsiniz.Kampanyamız 16 Eylül 2007'ye kadar devam edecek. Takip eden haftalarda paketler öğrencilere teslim edilecek.Paket (A4 büyük zarf) içinde şunlar olacak: 1 kitap (öykü, Bilim Çocuk dergisi vb.), 1 defter, 2 kurşunkalem, 1 kalemtraş, 1 silgi, 1 cetvel, 1 kutu (6'lı) kuruboya, 1 lolipop şeker, 1 diş fırçası, 1 küçük boy diş macunu (..ve bir de sizin mektubunuz!)--Lütfen zarfa belirtilenlerin dışında birşey koymayın; diğer çocukları üzebilirsiniz!
KAMPANYAYA KATILMAK İSTERSENİZ:A) Hazır paket siparişiyle katılmak için (adedi 5 YTL); http://www.abonet.net/ adresinden veya 0212 314 08 88 numaralı telefondan bize ulaşabilirsiniz. (Faks no: 0212 222 2710; Hesap no: Garanti Bankası 028-6297245 / İş Bankası 1188-301471)B) Ya da kendi hazırlayacağınız paketleri; a- İstanbul merkezimize teslim edebilirsiniz. (Adres: Aktif İleti ve Dağıtım, PERPA Tic. Merkezi A Blok Kat: 13 No: 1969 Okmeydanı - İstanbul) b- Posta / kargo ile adresimize gönderebilirsiniz. (Lütfen zarflarınızın üzerine ad-soyad ve adresinizi yazmayı unutmayın. Takip etmeniz için gereklidir) c- İstanbul'da 100 adetten fazla paketiniz olursa 0212 314 08 00'e telefon edin; gelip adresinizden ücretsiz alalım.Lütfen bu mesajı yurtiçi veya yurtdışındaki dostlarınıza da iletin. Her iletim, çok uzaklardaki bir çocuğun daha kitaba, şekere ve yaşama sevincine kavuşmasını sağlayabilir!Saygılarımızla,Yusuf KöseAktif İleti ve Dağıtım A.Ş. Yön. Kur. Bşk.

Hiç yorum yok: