3 Ağustos 2007 Cuma

5. Kadıköy Tiyatro Festivali

Kadıköy Belediyesi'nin düzenleyeceği bu yıl 5'incisi gerçekleştirilecek festival, Selamiçeşme Özgürlük Parkı Amfitiyatrosu'nda 5 Ağustos -20 Ağustos arası yapılacak. 15 gün süreyle 15 özel tiyatro oyununu ücretsiz olarak izlenebilecek. Kadıköy civarında oturup açık havada şu tiyatrolarıda seyredeyim diyen olursa hangi tarihte hangi tiyatro grubunu sahne alacağını aşağıda listeledim. İyi seyirler...

5 Ağustos Ali Poyrazoğlu Tiyatrosu ''Ben Eskiden Küçüktüm''
6 Ağustos Nokta Tiyatrosu ''Tanıştırayım burası Türkiye''
7 Ağustos'ta Hadi Çaman topluluğu ''Aşkın yaşı yoktur''
8 Ağustos Nejat Uygur Tiyatrosu ''Deliye her gün bayram''
9 Ağustos Tevfik Gelenbe Tiyatrosu ''Tepeden inme''
10 Ağustos Virgül Tiyatrosu ''Çat kapı''
11 Ağustos Kartal Sanat Tiyatrosu ''Hayatımız köşebaşı''
12 Ağustos Enis Fosforoğlu Tiyatrosu ''Ağustos Böceği'',
13 Ağustos İstanbul Halk Tiyatrosu ''Can Tarlası'',
14 Ağustos Tiyatro Kedi ''Omuzumdaki melek''
15 Ağustos Tiyatro İstanbul ''Kaçamak'
'16 Ağustos Tiyatro Seyirlik ''Azizname''
17 Ağustos Tiyatro Komedi ''Papaz kaçtı''
18 Ağustos Müjdat Gezen Tiyatrosu ''Uçurtmanın kuyruğu''
19 Ağustos Tuncay Özinel Tiyatrosu ''Yüzleşme''

4 yorum:

kupa kızı dedi ki...

gidelimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Saadet Topçu dedi ki...

Seçelim en azından birine gidelim bencede. Bu yaka olsa daha çok giderdik.

Adsız dedi ki...

Bizim eski yaka artık bende unuttum oraları gidip hatırlamam lazım :)

Saadet Topçu dedi ki...

Sen bu yakaya taşındın ama ben hala size karşıyakaya geçip geliyorum :)