6 Ağustos 2007 Pazartesi

2007 Formula 1 Petrol Ofisi Türkiye Grand Prix




2007 Formula 1 Petrol Ofisi Türkiye Grand Prix 24-25-26 Ağustos'ta yapılacak. Sanırım ben TV'den takip edeceğim eminim canlı seyretmek fazla heyecan verici olur ama benim için hız ürkütücü nedense.
Alonso ve Hamilton McLaren Mercedes'de, Raikkonen ve Massa Ferrari'de, Kovalainen Renault'taymış.Yer değişikliği olmuş epeyce. Türkiye için bu seneki favorim Ferrari ve Kimi çünkü artık kendini göstermesi lazım diye düşünüyorum ayrıca hırslı bir hali var ama bence Alanso gerçekten çok iyi. NEyse geçen sefer Alanso favorimdi bu sene Kimi ve Ferrari diyorum başkada bişey demiyorum. :)
Hızdan hoşlanmasamda bu yarışları izlemek keyifli ayrıca içinde ben olmadığıma göre kadranları istediği kadar dibe vursun :)

Puan Durumları

Pilot Takım
L.Hamilton 80 McLaren 138
F.Alonso 73 Ferrari 119
K.Raikkonen60 BMW 71
F.Massa 59 Renault 33
N.Heidfeld 42 Williams 20
R.Kubica 28 Red Bull 16

Yarış Takvimi

Avustralya Grand Prix, Melbourne, Avustralya
Kimi Raikkonen
Malezya Grand Prix, Kuala Lumpur, Malezya
Fernando Alonso
Bahreyn Grand Prix, Manama, Bahreyn
Felipe Massa
İspanya Grand Prix, Barcelona, İspanya
Felipe Massa
Monaco Grand Prix, Monte Carlo, Monaco
Fernando Alonso
Kanada Grand Prix, Montreal, Quebec
Lewis Hamilton
ABD Grand Prix, Indianapolis, ABD
Lewis Hamilton
Fransa Grand Prix, Magny-Cours, Fransa
Kimi Raikkonen
İngiltere Grand Prix, Silverstone, İngiltere
Kimi Raikkonen
Avrupa Grand Prix, Nurburgring, Almanya
Fernando Alonso
Macaristan Grand Prix, Budapeşte, Macaristan
Lewis Hamilton
Türkiye Grand Prix, İstanbul, Türkiye
26 Ağustos, 15:00
İtalya Grand Prix, Monza, İtalya
9 Eylül, 15:00
Belçika Grand Prix, Spa, Belçika
16 Eylül, 15:00
Japonya Grand Prix, Fuji, Japonya
30 Eylül, 07:30
Çin Grand Prix, Şangay, Çin
7 Ekim, 09:00
Brezilya Grand Prix, Sao Paulo, Brezilya
21 Ekim, 19:00

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Bende bu yarışları çok seviyorum , geçen senede tv de izledim , gerçektende çok zorlu bir yarış , Ve ülkemizin tanıtımı açısındanda çok olumlu olduğunu düşünüyorum ...
Ben Raikonen in birinci olmasını istiyorum , çok ta yakışıklı :) güzel insan kazansın ...
Şaka biyana seyredilmesi çok keyifli , kaçırmamalı ...
Gülbeşeker :))