27 Aralık 2007 Perşembe

Tarkan 'dan Metamorfoz



Tarkan'nın son albümü Metamorfoz için beklentiler çok fazlaymış sanırım kime sorsam yok birşey bu albümde diyor. Birşey yok değil var ama hani şu beklenen bomba yok. Bence bu sene Tarkan'ın en güzel şarkısı Çakmak çakmak parçasıydı. Sıkı parçaydı dolayısıyla albümde de bunlardan dolu olsun diye beklenildi ama benim tahmin ettiğim gibi bir albüm yapmış o yüzden hiç yadırgamadım. Yerli yabancı müzik dünyasında son dönemlerde büyük patlamalar göremiyoruz artık.O görkemli günler eskidendi en büyük yankılar yapan parçalar bile bundan bir 10 yıl öncesindeki etkiyi asla yaratamıyor. O yüzden Tarkan ne yapsın?, şarkıları da dineldikçe daha çok sevilir genelde öyle olmuştur,biraz zaman vermek lazım albüme. Ama ismi gibi bir Metamorfoz geçirmemiş ne albüm ne de kendi. Demkki tırtılın henüz kelebek olma zamanı gelmemiş.Bu abümün bir önceki albümünden daha başarılı olacağına da eminim.
Dün geçtiğim yoldaki tüm dükkanlarda Tarkan çalıyordu, birinden alışveriş yaparken sordum albüm satın almışlar, şaşırdım eskiden korsana şaşırırdık şimdi orjinal almış olmaları şaşırttı. Aslında bilinen bir durumdur ki Tarkan'ın eski tüm albümleri hala düzenli adetlerde satmaktadır. Almakla bitmedi mi? insanlar aldığı albümü bir daha mı alıyor? diye merak ediyorum.Tarkan tüm indirme ve korsan hareketine rağmen her daim satacak ve bence onu özleyen dinleyicisi için beklenen bir albüm de yapmış. Hayırlı olsun, ben yine de bir gün daha sıkı bir bomba patlatacağını umuyorum. Daha önce yaptı yine yapar beklentisi var.Yapar yapar Tarkan yapar.

Hiç yorum yok: