24 Aralık 2007 Pazartesi

KORRES Bakım Ürünleri


Doğal ürünlerle bakım her zaman ilk tercihimdir. Bir markaya rastladım geçenlerde Capacity'de ilk mağazalarını açmışlar. Korres Natural Products, bir Yunan markası doğal reçetelerden oluşturulan saç,yüz vs. bakım ürünleri satıyorlar. Birkaç deneme ürünü aldım memnun kalırsam devam edebilirim. İlk olarak kokularını beğendim, kremlerde benim için ilk gerek şart güzel ve sade kokması. İlk testi geçti, bir kaç uygulamadan sonra bakalım, deneme boyundan satın alma boyutuna geçebilirim belki. Firmayı araştırırken ürünlerin Amazon'da da satıldığını gördüm, fiyatlar aynı gibi. Erkekler için de cilt bakım ürünleri var ama çeşit az tabi:)
Ürün içeriklerinde farklı doğal katkılar kullanılmış. Mesela yoğurttan kremleri bakım ürünleri var. İncir, ayva, Kekik Balı, Akasya sütü,ipek sütü daha önce çokta rastlamadığım katkılar. Onun dışında yaban gülü, zeytin ve çavdar, adaçayı ve ısırganotu, ardıç ve zeytin ağacı, fesleğen, limon, Vanilya tarçın,deniz yosunu,kırmızı üzüm gibi çok farklı çeşitte ürün kombinasyonları var. Tabi bunların arasında en ilginci yoğurt , çünkü gerçek yenilebilir yoğurtla yapıldığı söyleniyor. Etkilerini ve doğallığını sanırım deneyip görmek lazım. Yeni bir firma olduğu için biraz çekingen bakıyoruz ama satış elemanından aldığım bilgiye göre genelde eczanelerde satılmaktaymış. Eğer memnun kalırsam tavsiye edeceğim şimdilik bu kısa bir bilgi olsun.Deneyeniniz varsa haber bekliyorum.


Nemlendirici -------------Göz Bakım


Güneş ürünleri ----------------Saç bakım


Cilt temizleme ------------- Maske

Hiç yorum yok: