6 Aralık 2007 Perşembe

Çikolata, Çukulata vs.



Bu nasıl bir sevgidir bilmiyorum, hemen hemen her çocuk çikolatayı sever. Doğuştan gelen bir durum bu, büyüyünce farklı mı oluyor? Hayır, hala seveni, müptelası ( benim gibi) hastası oluyor. Sevmeyenlere uzaylı mumamelesi , sevenlere de çikolata partileri yapılır. Şükür ki ben hiç büyümemiş bir çocuk gibi seviyorum onu. Yaşasın çikolata........

Çikolata Kakoao ağacının tohumlarından yapılmakta( kakaoya bayılırım) içine süt konulmakta yani sanırım süt tozu( olsun süte bayılırım), şeker ve bazılarına meyve parçaları falan konmakta mesela Çilek (:)) ) . E şimdi gel de sevme , seviyorum kardeşimmm :)



Bugün neden çikolata sevdamı anlatasım geldi açıklayayım; Nette Chisiel isimli bir firmaya rastladım Çikolata Çeşmesi satıyorlar. Bu Çikolata çeşmesi aleti ,genelde düğün davet vb. açılış organizasyonlarında kullanılabildiği gibi birde ev tipi modeliyle evde de kullanılılabiliyormuş. Çok faydalı bir alet , her eve lazım. Benim görünce alasım geldi doğrusu. Resimlere bir bakın sizinde aklınızı çelecek sanırım. Firmanın internet sayfasında fiyatlarla ilgili bilgi yok ama organizasyonlar için farklı boyutlarda kiralamak mümkün. Düğünlerde çikolata çeşmesi istiyorum evlenecek olanlar ona göre plan yapsınlar :) Ben, ben mi? Ben şelale yaptıracağım:)



5 yorum:

Saadet Topçu dedi ki...

Bu ürünün fiyatını merak eden arkadaşlar olmuştu. Firmadan aldığım e- postanın bir bölümünü yayınlıyorum;
Kullanmakta oldugumuz kuvertur cikolata Belcika'nin Callebaut markasidir,
3 secenek mevcuttur;bitter,sutlu,beyaz(fildisi).Standart menumuzde
muz,ananas,kuru kayisi,marshmallow,profiterol(cream puff),kedi dili
biskuvisi bulunmaktadir.Ek olarak cilek,kiwi,elma,armut ve uzum
sunabiliriz.

Ev tipi makinenin fiyati 108 ytl+kdv'dir.
Istenilirse 1 kg'lik kuvertur cikolata saglamaktayiz.1 kg 22ytl+kdv. Sehir
ici kargo ucreti tarafimiza aittir.

Tekrar tesekkurlerimizi sunariz.
Saygilarimla
Murat Arapoglu
Chisiel Dis Ticaret ve Turizm

Ümit Kurt dedi ki...

çikolataaaaaaaa :)))

var mı böyle süper başka bişi :D

Saadet Topçu dedi ki...

Kadıköy'de bir cafe de böyle hizmet varmış diye duydum araştırıyorum. Varsa gidip sefasını sürmek lazım :)

Ümit Kurt dedi ki...

araştırma sonuçlarını insanlık adına benimle de paylaş lütfeeen :)

Saadet Topçu dedi ki...

Herşey insanlık için :)