4 Aralık 2007 Salı

Mavi Jeans Sesli Tişört Hareketi

Mavi Jeans, yeni yıl için Sesli Tişört koleksiyonu hazırlamış.Benim hoşuma gittiler, daha önce İstanbul tişörtlerini de çok beğenmiştim. Toplum Gönüllüleri için hazırlanan tasarımlarda Teoman, Aylin Aslım ve Mor ve Ötesi grubunun şarkı sözleri bulunuyor. Bayanlar için 7, erkekler için 6 çeşitin olduğu 10 farklı tasarım bulunuyor. Ben en çok Aylin Aslım'ın benim hala umudum var şarkı sözünün yer aldığı tişörtü sevdim, çünkü şarkıyı da severim. Aslında beğendiğim birkaç tane daha var ne yapsam alsam mı birkaç tane? :)
Teoman’ın “Sus Konuşma”, “Gönülçelen”, “Paramparça”, “Hayalperest”; Aylin Aslım’ın "Beyoğlu Kimin Oğlu?”, “Aynı”, “Zor Günler”; Mor ve Ötesi’nin “Kış Geliyor” şarkılarından sözler ve “Nükleer mi Ya Patlarsa?”, “Arkadaşıma Dokunma” sloganlarının yer aldığı tişörtler aşağıdaki mağazalardan temin edilebilirmiş.

Adana Gazipaşa,Ankara Cepa,Ankara Migros,Ankara Panora,Antalya Migros,Bodrum Marina,Bursa Korumax,Eskişehir Espark,İstanbul Akmerkez,İstanbul Astoria,İstanbul Atu,İstanbul Bağdat Caddesi,İstanbul Bahariye,İstanbul Beyoğlu,İstanbul Cevahir,İstanbul Fly-ınn,İstanbul Galleria,İstanbul İçerenköy Crf.,İstanbul İstinye,İstanbul Metrocity,İstanbul Nişantaşı,İstanbul Suadiye,İstanbul Tünel,İstanbul Ümraniye meydan,İzmir Alsancak,İzmir Forum,Mersin Forum.

Hiç yorum yok: