12 Aralık 2007 Çarşamba

Takı Tasarımları ve Tasarımcıları

Fatmanur Bayraktar tasarımı yüzük

Benim yaptığım naçizane takıları beğenen arkadaşlara ithaf ediyorum. Bakın ne marifetliler var benimkiler acele işi kaldı bunların yanında. Daha fazlasını görmek için Takı Tasarımcıları sitesine bakabilirsiniz. Hepsi birbirinden güzel bir dolu tasarım var. Ben birkaç yüz tane seçtim bazıları işte burda...

Şükran Engin & Elvan Özkul

Nazan Özyol & Özlem Başar

Şebnem Erçelik & Lokman Kurşunlu

Yeşim Alkan & Lokman Kurşunlu

Lokman Kurşunlu

Gaye Döşer
Arzun Bayer

Faruk Akın

Ferhan Nazlı Kızkapan



2 yorum:

Yeliz dedi ki...

Bizim karpuz küpelerimizin neyi eksik bunlardan aşkolsun ama :))) ben malzemeleri hazırladım valla cici şeyler yapmayı planlıyorum:)

Saadet Topçu dedi ki...

Karpuz küpelerimize laf yok canım :) Onlara herkes hasta :))
Bende yeni şeyler almıştım ama bir türlü yapamadım, bir başlasam çok şey çıkacak :)