4 Ağustos 2008 Pazartesi

Björk İstanbul Konseri


Björk İstanbul Konseri

Björk konseri çok güzel ama çok kısaydı. Tadı damağımda kaldı. Bir çok kişi bunu hissetmiş olmalı ki konser bittiğinde bir süre kimse dağılamadı. Enerjisi o kadar yüksekti ki bitmesini istemiyorduk, sabaha kadar coştursa coşardık herhalde. Björk ve sahne dostları süperdiler. Sahnedekilerin enerjisi herkese yansıdımı bilmiyorum ama bana ve arkadaşlarıma yansıdığı kesin. Görsel şovlarıyla da bu yazın en eğlenceli sahnesiydi. Björk kendine has dansıyla çok sevimliydi ve Bayanlardan oluşan brass orkestrası da kendi kadar çılgın bir kadroydu. Sahnede Cirque Du Soleil şovundan fırlamış gibi bir orkestra ve Björk vardı. Sahne üstündekiler müziğe kendilerini çılgınca kaptırmıştılar, coşuyor ve çoşturuyorlardı.
Björk' ün sahne kıyafetini de çok merak ediyordum , tahminim kadar renkli değildi ama yine Björk gibiydi işte.
Bu sene gittiğim konserler hakkında hiç yazamamıştım, beğenmediklerimi zaten yazmıyorum ama beğendiklerimi de yazamadım. Anlatamadıklarım bana kalsın :) Metallica'dan bir hafta sonra Björk ve ben konserlere biraz doydum. Artık tatile çıkmalıyım. Konserler yüzünden tatil planı bile yapmakta zorlanıyorum. Bu yaz gitmek isteğim konserler serisinden en önemlilerine gidebildiğim için mutluyum, bir kısmına işlerim yüzünden gidemedim ama as konserleri kaçırmadım. Darısı herkesin başına. Konserler devam ediyor hala gelecek büyük isimler var. Kaçırılmaması gereken konserler dizisi ekim ayına kadar sürecek. Bu yıl en iyi konser senesi oldu diyebilirim. Herkese göre bir konser var, kaçırmamak lazım.
Resimler Flickr -Ceylan Şahin

Hiç yorum yok: