4 Ağustos 2008 Pazartesi

Aşkın Gözyaşları - Bu neng shuo de mi mi - Secret


Aşkın Gözyaşları - Bu neng shuo de mi mi - Secret
Jay Chou çinli bir müzisyen şarkıcı ve kendi ülkesinde oldukça popüler . Şimdilerde yer aldığı filmlerle de boy gösteriyor. Ülkemizdeki ismiyle Aşkın Gözyaşları filmini yazmış, yönetmiş ve başrolünde oynamış. Müzikalitesi çok yüksek su gibi bir film olmuş. Hem müzik hem aşk hem de fantastik bir öyküsü var. Filmi soluksuz seyrettim ve bence ilk film için gayet başarılı bir hikaye çıkarmış.
Bu filmin Aşkın Gözyaşları olarak Türkçeleştirilmesi bana çok sıkıcı geldi. Film isimlerini neden bu kadar değiştirirler anlamıyorum. Filme isim vereceksen, etkileyici filmle daha özdeşleşen bir isim uydurulabilirdi herhalde. Aşkın Gözyaşlarıymış.... Devamını getirmiyim söylenip duruyorum çünkü. Neyse isim dışında film çok başarılı, bu tarz yapımları ben hep beğenmişimdir. Aşkın içinde olduğu herşeyde hoşuna gidiyor insanın ama bu biraz fantastik öğler içeriyor hazırlıklı olun. :) Müzikleri konusunda söylenecek söz yok. Filmin başlarında bir sahnede, piyano kapışması var ki izlenmesi, dinlenmesi gerek. Ben şahsen tavsiye ederim.

Hiç yorum yok: