20 Şubat 2008 Çarşamba

Sweeney Tood - Johnny Deep

Sweeney Tood :The Demon Barber of Fleet Street bu cuma gösterime girdi ve bende sonunda seyredebildim. Daha önce verilen tarih farklıydı, bende bloğumda bu haberle duyurmuştum fakat biraz geç vizyona girdi. Johnny bu filmle yine Oskar'a aday, yine diyorum hep aday ama alabilmiş değil. Bu seferde vermezlerse Oscar ödüllerini protesto edeceğim. Ben onu daha başarılı rollerde seyrettim ama bu müzikalde de başarılı buldum. Film tam bir Tim Burton filmi, Johnny Deep'te bu film için biçilmiş kaftan bence. Bol kanlı ve insanı gülümseten sahneleriyle güzel bir müzikalin sinemaya yansıması. Müzikal havası beni daha çok cezbetti sanırım Oscar'ı Johnny almasa da açılış müziğinin hatırına en iyi film müziği Oscar'ını alması olasıdır. Aşağıdaki kısa videoda bu parçayı dinleyebilirisiniz.

Bu adam bu kadar yakışıklı( bence çok yakışıklı) ama rollerinde genelde makyajla tanınmaz haller alıyor, çocuk filmlerinde oynuyor ve galiba beni en çok bu cezbediyor. Onun birşeyleri gösterme kaygısı yok o iyi bir oyuncu. Ama çok yakışıklı o ayrı :)

Hiç yorum yok: