5 Şubat 2008 Salı

İnci Tozu


Son dönemlerde kozmetik ve bakım ürünlerinde İnci tozunu çok duymaya başladım. Bende şampuan ve saç kremi olarak inci tozu içeren bir ürün aldım. Şimdilik memnunum. Nedir bu inci tozunun marifeti diye bakınırken bununla ilgili ürünler buldum.



Ann Yvette marka ürünlerde inci tozu kullanılıyormuş ve 14 Şubat' a kadar sipariş verenlere de ikinci ürün hediyeymiş. Sana inci alamadım ama inci tozlu bakım seti aldım demek isteyen olur mu bilmem :) İnci tozunun da birçok faydası olduğu söyleniyor. İnciyi değil ama sana faydasını aldım felsefesiyle güzel bir hediye haline gelebilir.
Bu tip hiç bilmediğim marka ve ürünlerde önce ya kullanmış birilerinin tavsiyesine yada bir test ürünü kullandıktan sonra almaya karar veririm. Bu ürünler içinde böyle bir teste ihtiyacım var , bakım ürünleri , kremler konusunda çok probemliyimdir, güzel kokmuyorsa isterse dünyanın mucizesi olsun ben kullanmam. İlaç niyetine olmadığı sürece :)
İnci Tozunun faydaları

*cildin iyileşme hızının artmasına
*kırışıklıkların önlenmesine
*cildin parlaklık kazanmasına
*pürüzsüz bir cildin oluşmasına
*cildin güneş ışınlarından korunmasına
*hücre yenilenmesine
*cildin elastiklik kazanmasına
*dolaşımın hızlanmasına
*cildin doğal renginin korunmasına
*porların küçülmesine
*aknelerin küçülmesine
*ölü hücrelerin atılmasına
*kızarıklıkların azalmasına
*çillerin belirginliğinin azalmasına

İnci tozlu bakım ürünleri burada satılıyor.

Hiç yorum yok: