24 Temmuz 2007 Salı

Satılık Adalar

Bu haber ilgimi çekti sizlerle paylaşmak istedim. Kim kendine ait bir adası olsun istemez ki :)

Türkiye’de şu anda satışta olan dört adet ada bulunuyor. Satılık adaların dördü de Ege Deniz’inde yer alıyor. Satışa çıkan adalar ve bulundukları yerler ise şöyle: ”Bozcaada yakınlarındaki Tavşan Adası(Mavriya Takım Adası), Gökova açıklarında yer alan Kıstak Adası, İzmir'in Dikili ilçesindeki Bademli koyunda bulunan Garip Adası ve Ayvalık'a 400 metre mesafede bulunan, Çiçek Adası” Bu adaların satış fiyatı 4 milyon Euro ile 25 milyon dolar arasında değişiyor
İzmir’in, Dikili ilçesi Bademli Koyu’nda yer alan Garip Ada, satılık adalar içesinde en pahalı olanı. 358 bin metrekarelik büyüklükteki ada için istenen rakam 25 milyon dolar.
Satışa çıkarılan adalar arasında en fazla yüzölçümüne sahip olanı ise Bozcaada'nın bir mil kuzeyinde yer alan Tavşan Adası(Mavriya Takım Adası). 980 bin metrekare.
Bodrum merkezden 9 mil uzaklıkta yer alan Gökova açıklarındaki Kıstak Adası, yöre halkı tarafından Eşek veya Orak Adası olarak biliniyor. Kıstak Adası 56 bin metre kare büyüklüğe sahip.
Satılık adalar içerisinde yer alan 27 bin metrekare büyüklüğündeki Çiçek Adası, Ayvalık'a 400 metre mesafede yer alıyor.Adanın satış fiyatı ise 8 milyon Euro. Yüzde 5 tarımsal yapılaşmaya izin verilen adada birçok zeytin ağacı bulunuyor. Adada su ve elektrik bulunmuyor.

Kaynak : Ekonomist Dergisi Emlak Market Eki

5 yorum:

kupa kızı dedi ki...

o kadar para vercem kendime ait bi ada alcam sen orda da gelcen bulcan beni.yooo yooo ben almiim yooo:DDDDDDDD

Saadet Topçu dedi ki...

AAA aşk olsun yani o kadar Lost izle hiç feyz alma yani, adayı alcaz oraya uçak düşürcez sonra o hikaye bitmezzz. Jack bize yardım edicek, Sawyer'ı kafese kapatalım orda daha delikanlı davranıyor. Sayid namaza başlıycak 5 vakit(öle denizin ortasında bir kere kılmakla olmaz) Lake'ımız yeni bir macera kesin bulur bize. Kate için ne desem bilemiyorum hem çok güzel hem Jack hem Sawyer'ı var ne dersin uçak listesinden onu çıkaralım mı? :)

kupa kızı dedi ki...

ya bana desmond ı ver yeter tipitoş biraz ama bana çekici gelio,en çok sevme yetisine sahip o ya ondan herhalde:P

şimdi yalnız biz o adaya düşersek ooooooo süper olur hahaha:D

Saadet Topçu dedi ki...

Hoşuna gitti dimi???
Ama Desmond büyük aşkını bekliyo ayıp olmaz mı?. Kızcağız nerelerden buldu onu yazık sevenleri ayırmayalım.

kupa kızı dedi ki...

ayırmıcaz canım sen de naptın.Biz de beklioz derdim de demicem haha:D İstanbul çok terste de kalmıo ama demekki bakış açına bağlı:D neyse amann adı üstünde lost.Ha orda lost ha burda ne farkeder.