16 Temmuz 2007 Pazartesi

Mevlana Treni

UNESCO'nun ilan ettiği 2007 Mevlana Yılı etkinlikleri kapsamında özel bir tren gezisi de yapılacak. İstanbul'dan başlayıp, Mevlana'nın yaşadığı Karaman ve Konya'ya uzanacak üç günlük tren gezisinde konserler, konferanslar, söyleşiler düzenlenecek. Tarihi mekanlar gezilecek, törenler izlenecek. 28 Eylül - 1 Ekim tarihleri arasında yapılacak gezide semazenlerin sema eğitimi öğrenim aşamaları gibi bir çok konuda da bilgi verilecekmiş. Bilgi İçin www.festtravel.com sitesine bakabilirsiniz.

4 yorum:

kupa kızı dedi ki...

sayın kuzenim,

ne iyi etmişin!festival gibisin katılmak istiyorumm:D

şuraya bir yere iliştir benim festivalim başlayacak yakında ve hiç bitmeyecek haha:D

neyse sosyal aktiviteler insanı sayende ot gibi ölmicez :P

Adsız dedi ki...

yerler dolmuş yedek rez.yaptırdım.bekliyorum.

Saadet Topçu dedi ki...

Sanal ortamda da çok kibarız ( Sayın Kuzenim he)
Canım benim festivalim 12 ay bitmiyor bilirsin dolayısıyla bana takıl hayatını yaşa derim .
Saygılarımla
Kuzenin :)

Saadet Topçu dedi ki...

Yerler dolmuş mu ? Eyvah daha çok var diye ağırdan alıyordum bende. Bir rezarvasyon yapalım o zaman.