23 Temmuz 2007 Pazartesi

Pinhani Konser

Eski türkçede gizli anlamına gelen Pinhani kelimesi , grubun başlarda gizli ve emin adımlarla çıkışına çok yakışan bir isim olmuş. Türk rock camiasına farklı tarzlarıyla sakin bir hava getiriyorlar. Vokalde ve bas gitarda Sinan Kaynakçı'nın sesini duyuyoruz ki kendisini tanırım işi sadece vokal demek ayıp olur. Çok yetenekli bir arkadaşımızdır. Kendisini hergün bir müzik aletini çalmaya çalışırken buluyorum. Bu kadar çalışan birine dinleyicisi de ödüllerini fazlasıyla verecektir tabi. Grupta Bas gitarda ve vokallerde Zeynep Eylül Üçer, Davulda Hami Ünlü bulunuyor. Gruba Akın Eldes düzenlemelerini yaparak destek oldu veAkın Eldes, baterist Cem Aksel ile birlikte, kayıtlara gitarıyla eşlik etti.
"Kavak Yelleri" dizisi müzikleriyle son günlerde gündemde olan Pinhani'nin konser bilgilerini zaman zaman buradan size ileteceğim.
Bu ayki programlarında,
25 Temmuz Çarşamba , İstanbul Kadıköy , Shaft
27 Temmuz Cuma , İstanbul Beyoğlu , Bronx , saat 23:00 te dinleyebilirsiniz.

1 yorum:

kupa kızı dedi ki...

sevemiyorsan istanbul'u benim gibi kalk gidelim yine bozkırlara...
istanbul'da kimim var,pinhani konserim var:D

gidilmeli,dinlenmeli,sora da toplayıp bohçayı beklenmeli:beni all beni al beni al al....