30 Temmuz 2007 Pazartesi

Mevlana Yılı Etkinlikleri

Önümüzdeki hatfta itibariyle Mevlana Yılı etkinlikleri kapsamında çeşitli mekanlarda mevlevi gösterileri sunulacakmış. Gidip seyretmek lazım.

7 Temmuz 2007 saat: 19.30 - Sultanahmet Meydanı
14 Temmuz 2007 saat: 19.30 - Eyüp Sultan Meydanı
28 Temmuz 2007 saat: 19.30 - Bakırköy Meydanı
4 Ağustos 2007 saat: 19.30 - Taksim Meydanı
11 Ağustos 2007 saat: 19.30 - Kadıköy Meydanı
18 Ağustos 2007 saat: 19.30 - Beşiktaş Meydanı
25 Ağustos 2007 saat: 19.30 - Sultanahmet Meydanı

4 yorum:

Unknown dedi ki...

kızım ya nerden ve nasıl bulursun bu konserleri bence çok güzel olur acaba kadıköydekine mi gitsek?
yada beraber yapalım dersen taskimdekine mi gitsek ne dersin?

Saadet Topçu dedi ki...

Cumartesi akşamı buluşuyoruz nasılsa istersen önce mevlevilere takılalım sonra gecelere akarız. Bende her çeşit etkinlik var nasılsa :)

Unknown dedi ki...

yuh ya hem hızlı yazarsın hemde hızlı pr yaparsın kızım nasıl bu enerjş nerden sırrını verya ben yaşlanıyrm yoksa sıksık dansa mı gitsek üniversitedeki gibi...

Saadet Topçu dedi ki...

Ben hala sık sık gidiyorum, festival konser dans hiç kaçırmam:)
Zaten işte de oynamak serbest.Ben diyorum bana takıl hayatını yaşa diye dinlemiyosun. Gidiyosun hafta sonları çalışan iş buluyosun. Dans et yaşlanmazsın, kilo almazsın ah yakın olsaydı evlerimiz akşamları boş bırakırmıydım seni ben.