26 Temmuz 2007 Perşembe

Golden Beach Club




Resimlerden gördüğüm kadarıyla çok güzel bir yer, gidip göresim hatta kalıp dönmeyesim var. Sarıyer' e 12 km uzaklıkta yeşillikler arasında güzel bir plaj. Günübirlik gidileceği gibi hafta sonları içinde ideal. Sizler için birkaç bilgiyi aktarıyorum ayrıntılı bilgiyi http://www.goldenbeachclub.net/ adresinde bulabilirsiniz.




GÜNLÜK PLAJ GİRİŞ
Haftaici : 20 YTL
Haftasonu : 25 YTL
KONAKLAMA FİYATLARI
Bungalow ÇİFT KİŞİLİK -- TEK KİŞİLİK
Haftaici :100 USD - 80 USD
Haftasonu : 120 USD - 100 USD


GÜNLÜK ÇADIR FİYATLARI
Golden Beach Club Çadırları : 50 USD (İki kişi ücretidir. Girişte kişi başı plaj ücreti alınır) Müşteri Çadırları : 30 USD (girişte kişi başı plaj ücreti alınır )




PAINTBALL


25 KİŞİ VE ÜZERİ 35 YTL


500 + 30 YTL -


1000 + 15 YTL


KAPSUL : 7,50 YTL ,


BİSİKLET : SAAT BAŞI 15 YTLMINI


GOLF : SAAT BAŞI 15 YTL


BEACH VOLLEY : ÜCRETSİZ




Discovery dalış organizasyonu
Temel brifing scuba donanımı ile eğitmen balık adamlar eşliğinde birebir 10 dk max. 5mt keşif dalışı yaptırılması

9 yorum:

kupa kızı dedi ki...

off yaa:(

Plajları denizi gördükçe ağlayasım geliooo!!!Ben de tatil yapmak istiom.Kuzi bari haftasonları kaçalım buraya...

Saadet Topçu dedi ki...

Bence kaçmayalım gidip yerleşelim diyorum ben. Yeşil var deniz var güneş kum vs. var. Çalışmam ben bundan sonra :)

kupa kızı dedi ki...

tamam yerleşelim:DD
o zaman ilan et burdan sakin sahil yaşantımıza sponsor aranıyooo:PP

Saadet Topçu dedi ki...

Aşk olsun senin bir sponsorun var o da benim.

Adsız dedi ki...

Çilek Reçeli Tatlı mı Tatlı :)

Çok cici bir blog oldu hayırlı uğurlu olsun canımsın. Deniz burada sıcaktır gitmek lazım, Çeşme Babylon'da denizden donup çıktığımız günleri hatırladım şimdi.Tatil istiyorum yine :)
Öpüyorum

Saadet Topçu dedi ki...

Sağol şekerim sen ve barış sayesinde oldu.
Gidelim berlikte denize yafu bari hafta sonlarını değerlendirelim. Ben tatil bile yapamadım daha:( Gidelimmmm

Adsız dedi ki...

golden beach clup resimlerdeki halini görüp gidenlerden biriyim.
resimlerle tesisin ilgisi yok.
yeşillik bitmiş, minderler soluk ve kirli,odalarda duş ve kullanma suyu, kuyu suyuna deniz suyu karışması nedeni ile tuzlu..
personel ve temizlik konusuna hiç girmiyelim.. sabah kahvaltısı 10 ytl fark ödenirse açık büfe, fark ödemezseniz kahvaltı tabağı.. ve pazar sabahı daha fazla sinirlenmeden, gerilmeden kahvaltı yapmadan tesisi terk edip ayrıdım.. süprizz otopark ücretliii...

Saadet Topçu dedi ki...

Sayın İsimsiz :)
isminiz yazmamışsınız nasıl hitap edeceğim bilemedim.
Görüşlerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim, böyle net dünyasından arayıp buluyoruz ve resimlere aldanıyoruz gerçekten. Dediğiniz gibiyse çok kötü görüntülerde o kadar güzel ki gidesimiz gelmişti.

Adsız dedi ki...

Denizin tuzlu olması tabi kii de normaldir.Çünkü burası Karadeniz Suyu...Tek burada değil heryerde otopark ücretli ve başka clublara giris daha pahalı...