24 Temmuz 2007 Salı

Resim ve Selma Kaşo

Resmin adı:Ne olursan ol gel Tür: Akrılık

Sanatın her dalında bize güzel renkler gösteren insanlara saygı duyuyorum. Yukarıda resmini görmüş olduğunuz ressam Selma Kaşo benim lise öğretmenim ve okulumuzun müdüresi idi. Selam Hocam eğitim yaşamında olduğu gibi emeklilik hayatında da çok güzel çalışmalar yapıyor. Bazı insanlar hayata ne yapmak için geldiklerini farkında olarak sürekli üretken bir yaşam sürüyorlar. Böyle bir eğitmenin sıralarından geçtiğim için şanslıyım sanırım.

Bloğumdaki bağlantılardan kendisinin sitesini gezebilir güzel resimlerini görebilirsiniz. Satın almak isterseniz bana veya sitesinden kendisine bir e-posta gönderebilirsiniz.
Sizlerinde paylaşmak istediği sanatsal bir uğraşınız varsa seve seve burada yer verebilirim.
Sevgiler,

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba Hocam,
Sizi gönülden tebrik ediyorum. Çevreme hep söylediğim gibi siz hep çok modern ve ileri görüşlü bir eğitmendiniz, resim çalışmalarınız ile bize bunu emeklilik hayatınızda da gösteriyorsunuz.

Saygılarımı sunuyor, ellerinizden öpüyorum.

Öğrencilerinizden Berrin (Saadet'in can dostu)