21 Mayıs 2008 Çarşamba

Yaz İçin Parfüm Önerileri

Yaz İçin Parfüm Önerileri

Yaz için çekici parfüm önerileri :) Vera Wrang'ın şişesi özellikle çok güzelmiş. Tom Ford gözlüklerinden sonra parfümleri de sıkça görülmeye başladı. Tom Ford'un ayrıca erkek parfümü de ilgi çekiyor. Ben henüz koklayamadım ama ağır bir koku olduğunu düşünüyorum. Belki şişe tasarımlarındaki koyu tonlardan olabilir. Ben genellikle hafif çiçek kokularına tahammül edebiliyorum ve seçeneğim çok fazla değil malesef. Hem hafif hemde kalıcı olsun isteyince alternatifler çok azalıyor.




Vera Wang Princess

Princess, zambak, elma, mandalina, kayısı ve çiçeksi notalar, çikolata ve vanilya ile harmanlanmış bir koku. En ilginç kısmı ise parfümün kapağı , küçük ametist taşlardan altın kaplı şık bir yüzük şeklindeki kapak tasarımıyla hediye içinde güzel bir seçenek gibi görünüyor... 100ml 180 YTL civarı




Tom Ford Black Orchid


Tom Ford Black Orchid, siyah orkideler ile baharattan oluşan, hem modern hem de klasik bir koku olarak tanımlanıyor. Taze Bergamot ,Siyah Kuşüzümü ile koyu Çiçek Kokuları ve zengin Mevye Kokularını ile harmanlanmış , özel Tom Ford Black Orchid ile Lotus ağacı ile ortaya çıkmış. ... 100ml 280 YTL civarı

Hiç yorum yok: