5 Mayıs 2008 Pazartesi

Atonement ( Kefaret)

Atonement ( Kefaret)


Ian McEwan'ın 2001 yılında Booker Ödülü'ne aday gösterilen aynı adlı romanından uyarlanan Atonement, kurgusu ve konun işleyişiyle güzel bir film. Pride and Prejudice (Aşk ve Gurur) filminin yönetmeni Joe Wright bu fimde de yönetmen koltuğunda bulunuyor. Ve Aşk ve Gurur filmini çok beğenen biri olarak bu filmde de yönetmenin izlerini hemen farkedebildim. Özellikle aşkı ifade etmekte zorlandıklarında erkeklerin elleriyle bir tepki verdiğini gösteren bölüm var diğer filmde de dikkatimi çekmişti. Acaba erkekler gerçekten bunu yapıyor mu ? Bunu merak etmeye başladım. :) Kafaret'te Aşk ve Gurur filmindeki kadrodan bir isim daha yer alıyor. Dario Marianelli, filmin tüm müziklerini yapan isim. Yani film kadar müzikleri de güzel.

Bu film içinde aşkı, savaşı ve çocukça bir davranışın Kefaret'ini anlatıyor. Keira Knightley ve James McAvoy' un başrolunde yer aldığu Atonement( Kefaret) 'i ben çok sevdim. Özellikle konunun işlenişini çok beğendim bu yüzden herkese tavsiye ediyorum.




Hiç yorum yok: