15 Mayıs 2008 Perşembe

Saadet'in Mal Beyanı

Saadet'in Mal Beyanı
Bloğunu takip ettiğim İlknur yani Nur-u Muhabbet beni ebelemiş mi? sobelemiş mi ? Kısacası mal varlığıma gözünü dikmiş açıkla diye tutturuyor :) Can Yücel 'in olduğu söylenen bir mal beyanı vardır ona istinaden bu istekte bulunmuş. Eh bende açıklıyorum naçizane varlığımı.
Saadet'in Mal Beyanı
"Göğsümde her seferinde son olduğunu sandığım bir dolu nefes,
Gözümde her daim hazır tutuğum bir büyük damla,
Kulağımda hep çalınan benim sandığım şarkılar,
Dudağımda biriktirmeye doyamadığım, cocukların yanağından aldığım bal kaymak öpücükleri,
Yüzümde, sesimde kocaman bir kahkaha,
Kalbimin ta orta yerinde bir taht, bir sultan,
Ellerimde sıkı sıkıya tutmaya çalıştığım kocaman bir aile ve yaşlı genç kalabalık bir arkadaş ordusu."
Daha ne olsun ? Ne biriktirsem kar oldu bu dünyada. Ben hayattan karlı çıktım.

Hiç yorum yok: