6 Mayıs 2008 Salı

Ahırkapı Hıdrellez Şenlikleri'nden Seçtiklerim

Ahırkapı Hıdrellez Şenlikleri'nden Seçtiklerim
Dün akşam Ahırkapı Hıdrellez şenliklerindeydim. Çok cici bir organizasyondu, herkes keyfini buldu, bütün kurtlarını döktü. Tanıyan tanımayan herkes birbirine gülümsüyor, selam veriyor, beraber göbek atıyordu. Böyle sıcak buluşmaların, seviyeli eğelencelerin olduğu şenlikler çoğalsın hatta 365 gün böyle olsun. Yerlisi yabancısı çoluğu çocuğu hepimiz çok eğlendik, bu şenlikten beni haberdar aden çok eğlenceli bol fıkırdak arkadaşım Elif'e teşekkür ediyorum. Hem kendi eğlendi hem bizi eğlendirdi. Arkadaşları bulucaz diye bir çok konseri kaçırsakta Burhan Öcal abiyi baştan sona dinledik. Uzun zamandır görmediğim birçok kişiye de bu şenlikte rastladım. iyi bir buluşma noktası oldu.
Yanımızda fotoğraf makinası yoktu, buna zaman zaman çok pişman olduk ama cep telefonumdan yakaladığım bir kaç kareyi burdan sizlerle de paylaşmak istiyorum. Eğlencesi bol bu güzel şenliğe emeği geçen, gelip eğlenen herkese bizzat şahsım adına teşekkür ederim. Özellikle Armada Otel'in onca insana göstermiş olduğu anlayışa ve hizmete şapka çıkarıyorum. Yoldan geçenler otelin tuvaletini ,lobisini kullandılar ve bence hizmette kusur yoktu. Seneye yeniden buluşmak üzere...


Hıdrellez adetidir gül dalına dilek bağlanır. Ben dilek ağacını okuyunca çok eğlendim birisi bir takımın, ismi lazım değil ,şampiyon olmasını istemiş ( işleri Hızır'a kalmış demek ki ) ama en komiği bence sınırlarını zorlamış ve tahmin etmesi zor değil :) bir bayana ait olan aşağıda resmi görünen dilekti. Resimde net belli olmasa da bir malikane, son model bir araba, para banknotlarının resmi ve Lost dizisinin yakışıklısı Josh (Sawyer)'ın resmini koymuş. Çok alçak gönüllü dileklerdi :))


Ahırkapı'nın daracık yollarında roman havalarına doyuyorsunuz resimdeki gibi orjinal şopar abilerimiz gece boyunca coşturdular. Kalabalıkta peşlerine takılıp kurtlarını döktü.



Şenliğin en güzel kısmı eşini, dostunu, çocuğunu kapan gelmişti. Minikler babalarının omuzlarında gelen geçenin öpücükleriyle yorgun düştüler. Turistlerde mekana akın etmişti işte bu çekik gözlünün güzelliğine daynamadım çektim. Böyle dikkatle kendi gibi ufaklıkların danslarını seyrediyor.


İşte sahnede Ahırkapı minikleri, ne çok oynadılar ne güzel oynadılar anlatamam. Birkaç figür kaptım sanırım :) Daha önce Romanya'ya gittiğimde orjinal birkaç çingeneden de figür öğrenmiştim , yakında sahnelerin tozunu attırırım :))


Bu son karede Burhan Öcal ve Darbukası mevcut fakat çektiğim resimler cep telefonuyla olunca malzeme bu kadar çıktı. Ama darbukayı konuşturdu diyebilirim.


Hiç yorum yok: