15 Nisan 2008 Salı

Yeni Vizyon Filmleri


Yeni Filmler

Çocuklar için ve benim gibi büyümeye karşı olanlar için güzel bir animasyon daha geliyor , filmin adı DR SEUSS' HORTON HEARS A WHO. İri cüsseli sevimli filleri çok severim bu animasyonun baş kahramanı da bir fil. Orjinal seslendirmesini Jim Carrey'in yaptığı bu eğlenceli filmi 18 Nisanda izleyebileceğiz. Fragman için sitesine bakabilirsiniz. www.hortonmovie.com

Seslendirenler: Jim Carrey, Carol Burnett, Will Arnett
Yönetmen: Jimmy Hayward, Steve Martino
Konu: Bir gün fil Horton bir toz zerresinden gelen yardım çığlığını duyar. Kimseyi görmemesine rağmen ona yardım etmeye karar verir. Görünce anlar ki; toz zerreciği Kimlerşehri'nde yaşayan Kimler'in evidir.


11 Nisan'da gösterime giren Kapan filmi de ilgi çekici görünüyor. Konusu itibariyle bana biraz testere'yi anımsattı ama onun kadar kanlı mıdır? bilemiyorum. Bilmeceli filmleri severim konusu itibariyle seyredilmeye değer görünüyor. İzleyip göreceğiz. Film hakkında bilgi için sitesine buradan bakabilirsiniz.
"Luis Piedrahita ile Rodrigo Sopena’nın yönettiği "Kapan" da Santi Millan, Alejo Sauras, Elena Ballesteros ve Lluis Homar rol alıyor.
Birbirini hiç tanımayan dört matematikçi, gizemli biri tarafından büyük bir bulmacayı çözmeleri için davet edilir. İçinde bulundukları oda bir anda ölüm tuzağına dönüşecektir, eğer kendilerine yöneltilen soruları zamanında ve doğru olarak çözemezlerse. Bunun yanı sıra çözmeleri gereken en önemli problem ise, kendilerini buraya getiren sebep ve aralarındaki ilişki olacaktır. alıntı"

Hiç yorum yok: