14 Nisan 2008 Pazartesi

Altın Adımlar Halk Oyunları Yarışması


Altın Adımlar Halk Oyunları Yarışması


Güzel bir cumartesi gecesi yaşadım, TRT 1 ekranlarında her cumartesi yayınlanacak olan Altın Adımlar Halk Oyunları Yarışması'nın ilk gecesinde sahnede ben de vardım. Çok eğlenceli bir geceydi, kültürümüzün tüm zenginlikleri farklı yörelerle gösterildi. Ekiplerin hepsi başarılı gruplar ve uzun bir maraton sonunda birinciler belli olacak. Oylar sms yoluyla belirlendiği için halkımız genelde kendi yöresini kim oynuyor ise onu tercih edecektir. Bu yüzden her hafta, farklı yöreleri sergileyecek olan gruplar Türkiye'nin tüm bölgelerinden oylara talip olacaklar.
Cumartesi yayınlanan ilk yarışmada Türk Foklor Kurumu olarak 8. sırada yer aldık, önümüzdeki hafta yapacağımız performans oyları ile birlikte toplanıp dereceye katılacağız. Üsküp yöresi oyunlarından yaptığımız gösterimiz bence güzeldi :) Daha bir çok yöremizi de sergileyeceğiz.
Bana destek verip arayan mesajlar gönderen tüm dostlarıma teşekkür ediyorum. Orada kendimi sayenizde hiç yanlız hissetmedim. Tekrar ne zaman çıkarım bilemiyorum, kalabalık bir grubuz ve dönüşümlü olarak arkadaşlarımız sahne alacaklar. Ama tekrar yarışmada olursam muhakak bulunduğum sırayı size bildireceğim. Benim mutluluğuma ortak olan yüreklerinizden öpüyorum.
Foklor Kurumu Tanıtım Filmi


Hiç yorum yok: