15 Nisan 2008 Salı

Beta Ayakkabı 2008 Yeni Sezon

Beta Ayakkabı 2008 Yeni Sezon

Beta Ayakkabı 23 Nisan Sokak Çocukları için yaptığı kampanyayı öğrendikten sonra sürekli Beta'nın modellerine bakmaya başladım. Sosyal sorumluluk benim gibi insanlarda etkili oluyor sanırım bir müşteri kazandılar :) Beta'nın yeni modellerinden yeni sezonun favori rengi olan sarı renkten 3 adet ayakkabı seçtim. Biri günlük kullanılabilecek dolgu topuk ve uçuk sarı cici bir model. Diğeri asortik sarı :) bir diğeri de sportif bir model. Hepsini beğendim hepsi benim tarzım. Nasıl olur hepsi farklı bir tarz diyebil beni tanımayanlar. Ben her telden takılıyorum :) Spor giyilecek zman var şık giyinilecek zaman var biz bayanların işi zor tek ayakkabıyla kurtaramıyoruz durumu. Beta'nın diğer modelleri ve renkleri arasında beğeneceğiniz tarzlar bulabilirsiniz. Bunlar naçizane benim seçimlerim.

Beta Ayakkabı 149 YTL





Beta ayakkabı 179 YTL



Beta Ayakkabı 159 YTL

Hiç yorum yok: