6 Eylül 2007 Perşembe

Sardala Koyu saklı güzellik

Deniz sezonunu geçen hafta pazar daha öncede bahsettiğim http://saadettopcu.blogspot.com/2007/07/gezi-keyfi.html Sardala Koyu'nda kapattık. Yine Gezi Keyfi'nin güzel organizasyonlarından biriydi. Burdan organizasyonu yapan arkadaşlara teşekkür ediyorum. Hülya, Halil ve Cenk arkadaşlarımız Fahri yerine işi gayet iyi idare ettiler. Ama ben arada tutturdum Fahri Abi'yi istiyorum diye:) Yok yok çok iyiydi, Gezi Keyfine takılmaya devam:) www.gezikeyfi.com
Beraber gittiğimiz arkadaşlarımda bu geziden çok memnun kalmışlar menuniyetlerini de kendi sayfalarından duyurdular. Sardala ile ilgili bilgiye Yeliz'in sayfasından ,Yeliz'in sayfasına da burayı tıklayarak ulaşabilirsiniz. http://www.yelizindunyasi.com/sardala-koyu#comments
Gezi Keyfi arkadaşlarımıza teşekkür ederiz. Biz menun kaldık herkese tavsiye ediyoruz. Fahri Bey kupa yapıp dağıtıyormuş bende bir tane istiyorum :)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Sana bir dahaki sefere giderken kolluk alacağım mor yada pembe tamammı ? :)