17 Eylül 2007 Pazartesi

Caferağa Medresesinde iftar

480 yıllık Mimar Sinan`ın eserinde Ayasofya`nın gölgesinde...Caferağa Medresesi`nde İftarın Keyifli olduğu cuma akşamı test edildi onaylandı. Caferağa'ya hep gündüz gitmiştim, akşam yemeği ramazan dışında yok zaten, yemek yemek için sakin bir yer isterseniz burayı tavsiye ederim. Arkadaşlarım iftara yetişemeyince tek başıma çok romantik bir yemek yedim. Ney ve enstürmantal Türk sanat müziği eşliğinde güzel ikramlarla, otantik bir ortamda, camilerin hemen yanıbaşında iftar ediyorsunuz. Bence iftar için ideal bir diğer mekan. Bende gurme gibi oldum (çokta severim ya yemek yemeği)benimki gezentilikten yemekleri hiç anlatmıyorum dikkat ederseniz hep ortamdan bahsediyorum, annem benim için "havayla doyuyor bu kız" der, haklı galiba :))Caferağa Medresesi menüsü;
Günün Çorbası: Domates, Mecimek, Sebze Çorbası, Ezogelin, Yayla
Zengin İftariye Tabağı
Mevsim Salatası
Günün Et Yemeği Soslu Biftek, İslim Kebabı, Hasanpaşa Köftesi, İzmir Köfte, Sebzeli tavuk güveç, Püreli Fırın Köfte, Fırın Tavuk, Dalyan Köfte, Püreli tas kebabı, Orman Kebabı
Pilav, Makarna
Günün Tatlısı Şekerpare, İrmik Helvası, Cevizli Gül Tatlısı, Tahinli Cevizli Kemalpaşa, Revani, İrmikli Şekerpare, Kazandibi, Tavukgöğsü
Pide, Su, Çay (Limitsiz ikram)Soğuk İçecek
Fiyatı: 30, 00 YTL
Telefon: 0212 513 36 01-02/ 528 00 89
Adres: Caferağa Medresesi(Aya Sofya Müzesi yanı)Caferiye Sok. Soğukkuyu Çıkmazı No:1 Sultanahmet
Daha önce bu mekan hakkında bilgi vermiştim :)tıklayalım ..http://saadettopcu.blogspot.com/2007/08/trk-kltrne-hizmet-vakf-caferaa.html


2 yorum:

Adsız dedi ki...

niye yapıyorsun böyle , yemek listesini okuduktan sonrasını hatırlamıyorum , kendimi kaybetmişim gözümün önünde yemekler uçuşuyor , soslu biftek , püreli fırın köfte cevizli gül tatlısı vs.vs.
geçiyor , yemek istiyomm ben ühühühü ...
Ama güzel anlatmışsın , yemiş kadar olmasamda verdiğin bilgiler çok değerli , teşekkür ederim çileğim ... Gitmek lazım :))

Saadet Topçu dedi ki...

Şekerim, böyle oruç tutmak daha sevap, siz sevaba girin diye yapıyorum valla :)