7 Eylül 2007 Cuma

ELMYRA


Benim favori çizgi kahramanım Elmyra, ayrıca lakabımdı bir dönem. Arkadaşlarım da o küçük hayvancıklar gibi benden kaçıyolardı sanırım o yüzden bana bu lakabı takmış olmalılar. Ama Elmyra çok sevgi dolu bir kız tamam biraz deli sevgisi ama kim kusursuz ki:) Elmyra hayvancıkları toplayıp onlara sıkı sıkı sarılıp hata gözlerini pörtletinceye kadar sıkıp "sizi sevicem sizi çok fena sevicem" diyerek dolaşan küçük kız çocuğu tiplemesi. Ben bayılıyordum ona, şirin suratının ardında gebertinceye kadar seven bir delicik var. Yani benim de öyle olduğumu idda etmiyorum tabi :) bu lakabı hakketmemin sebebi sarılmayı sevmemden kaynaklanıyordu. İş olsun diye öpüşmeler ve ölesine sarılmalardan hoşlanmam pek. Sarıldın mı sıkı sıkı sarılacaksın , öptünmü ses çıkçak :) Sarılırken gözlerini pörtletmeye gerek yok ama sarıldığını hissedecek kadar sarılmalı insanlar birbirine. Yanlışmıyım ? :) Kucaklarınız açık olsun, Elmyra geliyor sizi sevicek hemde çok fena sevicek sanırım:)))

Hiç yorum yok: