24 Eylül 2007 Pazartesi

Aile Bilgeliği Robin Sharma

Robin Sharma'nın okuduğum bir kitabını tüm annelere tavsiye etmek istiyorum. Aile kavramıyla ilgili çok güzel ayrıntıların olduğu bir kitap,dili çok yalın olduğundan okuması çok kolay yani herkes bir çırpıda okuyabilir. Bazı bölümler benim için çok yavaş geldi ama ben biraz fazla kitap okuyanlardanım o yüzden hızlı geçişlerden hoşlanıyorum. Ama kitabın herkese hitap etmesi ve okunması için güzel bir dili var. Çalışan annelerin en azından bir kere okuyup başka pencerelerden aile hayatına bakmasını sağlayacak bir öykü.
Goa Yayınlarından çıkan bu kitabın fiyatıda çok ucuz bildiğim kadarıyla, birçok dergi ile hediye de edilmişti zamanında. Robin Sharma kitapları çok satınca Ferrarisini Satan Bilge ile bağdaşan diğer kitapları'da her türlü promosyonla raflardaydılar tabi. Sanırım bende bir dergiyle promosyon olarak almıştım bu kitabı, hediye için güzel bir kitapmış.
Şimdi bu Kitabın 187. sayfasındaki ilk cümleyi(ki ben ilk paragrafı tümden) buraya yazacağım. Çünkü Ümit beni bu konuda mimlemiş(mim olayına henüz tam vakıf değilim ama :))İşin içinde kitaptan cümle yazmak olunca bu mimlenme olayını da bahane ederek kitap tavsiye edeyim arkadaşlarıma dedim. İyi vesile oldu. Şimdi alıntıya geçiyorum...
"Hayır," diye yanıtladı."Fakat bana hitap ediyor. Görüyorsun, hepimizin son derece önemli bir yazgısı var ve eğer hayatımızı en yüksek mükemmellik seviyesinde yaşamayı umuyorsak, bağlantıyı kurarak,izlemeye mecburuz.Vaclav Havel'in söylediklerini düşün:'İnsan,kendi istediği rolü oynadığında değil,asıl kaderin ona yazdığı oynadığında sınanır'" Robın Sharma - Aile Bilgeliği (s.187)

1 yorum:

Mutlu Kum Taneleri dedi ki...

Bende şuan Robin Sharma'nın bir kitabını okuyorum. Bu adamın kitaplarını seviyorum. Bu kitabıda bulabilirsem alıp okumak isterim çalışan bir anne olarak.