28 Eylül 2007 Cuma

Hoşgeldin Kerem

Yaşamıma hoşgeldin Kerem,
Sen daha mermicek kadar küçükken bile seni seviyor ve gelişini bekliyordum. Bugün o beklediğim gün geldi ve sen yaşamıma hoşgeldin. Küçük yüreğin artık bizlerle birlikte atacak ve benim yüreğimde her zaman senin olan bir yer olacak. Seni henüz görmedim bile ama ne farkeder ki ben seni hep seveceğim. Bunu henüz anlayamazsın, sen görünürlerde yokken cihazlarla bile nokta kadar göründüğün resimlere bakarak seni seviyordum. Bunu koskoca ben bile anlayamıyorum , anneciğinin bedeninde oluştuğunu duyduğumda, doğduğunu öğrendiğimde neden ağladığımı? seni niye hep çok seveceğimi? bilmiyorum. Bildiğim tek şey nedenini bilmediğim için bu sevginin gerçek bir sevgi olduğunu bilmemdir.
Senin benden başka teyzen olamayacak, benim çılgınlıklarımı çekmek zorunda kalacaksın. Hatta büyüdüğünde arkadaşlarınla gezerken teyzeme raslamasam da beni kızların arasında sıkıştırıp öpmese falan diyeceksin. Ama benden kurtulamazsın öpücem. Eğer büyüdüğünde yanında olamazsam bilki her yerde seni öpmek için fırsat kolluyor olacağım. Çünkü sevgimi göstermek için en karşılıksız vereceğim hediyem bu. Merak etme diğer hediyeleri unutmam ben antremanlı bir teyzeyim.
Sen hayatımda çok özel bir yere sahip güzel dostum Berrin'ciğimin biricik oğlusun. Annen benim kıymetlim, artık sende öylesin. Annen benim hayatımdaki özel hediyelerden biridir, şimdi bana başka bir kıymetli yani seni getirdi.
Seni yaşamıma hediye eden Allah'a verdiği bu özel hediye için teşekkür ederim. Daima mutlu bir yüzün, merhametli bir kalbin, pırıltılı gözlerin olsun. Kaderine yüreğindeki masumiyet yol açsın , ışığın hep başının üzerinde seninle birlikte büyüsün ve aydınlansın.
Yaşamıma hoşgeldin Kerem, seni daima çok seveceğim.

Teyzen

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Selam Kerem;
Benim Kızım doğduğunda hissetiğim duygulardan yola çıkarak Babanın neler hissettiğini anlayabiliyorum. Sen ki dünyanın en mükemmel varlığı olarak bizlerin arasına ve şanslı olarak Annen ve Babanın yanına geldin. Hepinizi ve Hepimizi kucak dolusu sevgiyle öpüyoruz. Mustafa&Havva&SUDE Yıldızoğlu

...Aslı Cadısı... dedi ki...

çok güzel yazmışsınız..her ne kadar kuzenimde olacakk olsa aramızdaki 21 yıllık yaş farkı sebebiyle sanırım annemlerden sonra bizi teyze bilecek bir ufaklığın aramıza katılmaya hazırlandığı şu günlerde gerçekten içimi titretti bu yazı..sanırım bende kuzenim için aynı şeyleri taşıyorum içimde..allah analı babalı büyütsün keremi...

Mutlu Kum Taneleri dedi ki...

Ne mutlu sende teyze olmuşsun. Teyze olmak gerçekten çok güzel bir duygu.