5 Eylül 2007 Çarşamba

Paul Van Dyk ve Armin Van Buuren yeni albüm

Dün bir arkadaşımdan fırçayı yiyince PVD albümünü şuradan da bir haber veriyim dedim:) Duymayan kalmasın Ağustos sonu ititbariyle PVD'nin albümü çıktı, bir süredir de Jessica Sutta ile olan klibi - White lies TV'de dönüyor. Yani duymadıysanız benim suçum değil :) Albümle ilgili bilgiyi sitesinden bulabilirsiniz .Bloğumun solunda albüm kapağı ve parçalardan bir alıntı var, bloğumu gezerken dinleyin diye. Bunlarda yetmez diye şimdi de hatun kişi Jessica Sutta'yı seyredip gözünüz gönlünüz de açılsın buyrun klibin linkini. Fırçadan sonra kendime gelmişim sanki:)

Paul van Dyk feat Jessica Sutta - White lies (video kopyalanamadığı için link olarak verebiliyorum)
http://www.youtube.com/watch?v=BpPEt6xM0fQ

Birde unutmadan Armin Van Buuren'inde A State Of Trance 2007 albümü de çıkmıştı. Bunun içinde ayrıca fırça yemeden yazıyım:)
Tiesto, Armin ve PVD Dj Mag ne iyler listesinin her yıl ilk üçü paylaşan DJ'leri , hepsinin tarzı ayrı güzel. Benim dikkatimi çeken, çoğu videolarını, kamera arkası çekimlerini,ropörtajlarını ve canlı performanslarını seyrettim hepsi de çok içten ve samimiler. Ben oldum bu iş bitmiştir havasında değiller yani. Setin başında böyle zevk alan ,paş paşa müzik yapan:) ve eğelendiriyorum diye çocuksu bir keyif aldığını gözlemlediğim adamlar. Eh şimdi gelde sevme bunları... coşalım o vakit...
Armin van Buuren - A State of Trance Episode 301


Hiç yorum yok: