19 Aralık 2008 Cuma

Arog Arog Arog




Arog Arog Arog

Kim demiş Arog kötü diye? Bayram tatilim nedeniyle izlemeye ancak fırsat bulduğum Arog'a giderken bir kaç kişi gitme, çok kötü, değmez dediler. Şaşırdım ne yapmış olabilirde kötü olmuştur diye. Gittim çokta eğlendim. Böyle beğenmedim olmamış diyen seyirciler için şunu söyleyebilirim" daha ne yapsın isterseniz birde ceviz kırsın :)" Filmden küçük bir espri ve beğenememiş dostlara en iyi gönderme budur bence.

Sahnede yaptığını filmde de yapmasını bekleyen bir kitlenin izleyici olarak çoğunluğu oluşturmasından dolayı filmdeki dokundurmalar, göndermeler onlar için vasat kalmış olması normal. Sinema filmi başka bir şey sahne başka, yerlere yatana kadar gülmek için şovuna gideceksiniz. Böyle emek harcanmış, herkese lafı inceden dokundurup es geçmemiş bir filme ben kötü diyemem. Daha iyisi muhakkak olabilirdi ama bu zamana kadar bu kadar iyisi de hiç olmamıştı ki. Kimseye kulak asmayın sinema perdesinde seyir yaptığınızı unutmayın ve filmi muhakkak seyredin. Diğerleri için birgün Cem Yılmaz ceviz de kırar artık:)
.

Hiç yorum yok: