4 Temmuz 2008 Cuma

J'ADORE CAFE


J'ADORE CAFE

Bugün öğle yemeği için küçük bir kaçamak yapıp arkadaşımla Beyoğlu'na çıktık. Ne kadar iyi yapmışız anlatacağım şimdi. Arkadaşım beni J'adore Cafe'ye götürdü ve keyifli bir yemek yedim. Eh bizim yediğimiz yemek sandiviç, salata, tatlı gibi menuler olduğundan bizim için çok ideal bir mekandı. J'adore Cafe' yi uzun uzun anlatmayacağım, zaten küçük ve sevimli bir mekan, bende gurme olmadığımdan sadece bana hoş gelen şeylerden bahsedeceğim.
İlk hoşuma giden şey çok güler yüzlüler :)) ve çok güzel mis gibi limonata yapıyorlar. Limonataya bayılırım ama içine limon kabuğu koyulunca liomanata güzel olur, sanırım J'adore Cafe'nin limonatası da tadından anladığım kadarıyla tam benim istediğim gibi kabuklarıda katılarak yapılmıştı. Servis hazırlanana kadar, içinde nane yapraklarıyla limon parçaları olan buzlu su ve kahveli küçük toplardan çikolata ikram ediyorlar.


Doyurucu menu olarak, sandiviç ve salata çeşitlerinden yiyebilirsiniz. Pastaları da çok çekici görünüyordu ama bu sıcakta özel dondurmalardan denemeyi tercih ettik. Yoğurtlu dondurması (evet yanlış yazmadım yoğurtlu) ve kahveli dondurması çok güzel. Diğerlerinin tadına da ilk fırsatta bakacağım :)


Bu küçük ve sevimli mekan Beyoğlu' nda Emir Nevruz Sokağın en sonunda. Dış kısmına konulmuş masalarda İstiklal'in kalabalığından sıyrılarak keyifle oturabilirsiniz. Aklınızda olsun diye söylüyorum.:)

Adres:İstiklal Cd. Emir Nevruz Sk. No:22 Beyoğlu-Taksim-İstanbul
Tel:0212 249 0 333
İnternet adresi: J'adore Çikolata

Hiç yorum yok: