15 Temmuz 2008 Salı

Atlas Tatil Dergisi


Atlas Tatil Dergisi


Atlas dergisi her sene olduğu gibi bu yazda Atlas Tatil dergisini çıkardı. İçeriğiyle dopdolu bu dergide benim için önemli olan kısım İzmit Yuvacık'tan bahsediyor olması . Günübirlik gezi seçimi olarak Yuvacık Barajı ve Menekşe Yaylası tavsiye edilmiş ve tanıtılmış. Yakın zamanda Menekşe Yaylasını bend e tavsiye etmiştim. Benim yarı memleket orası olduğundan bu dergiyi tanıtmakta, eşe dosta duyurmakta benim görevim.

Bu sayıda karayolları haritası ve tatil rehberi ekleri de var. Ayrıca Köstence'den bahsedilmiş. Denizin temizliği ve kumsalın güzelliği anlatılmış. Açıkçası ben mi yanlış kumaslındaydım yoksa o günlerde mi deniz havasında değildi bilemiyorum ama Köstence'ye gittiğimde anlatılan kadar bir güzellik göremedim. Denizi Karadeniz diye hevesle girdim, girmemle çıkmam bir oldu üzerime küçük kurt gibi bişiyler yapıştı ve bikinili olduğumuz için sahilde uzaylı mumelesi gördük. Ayrıca Köstence'de pek Türk hayranlığı olmadığı aşikar :) Ama beyler için ilgi çekici olabilir lakin orda bayanlar üstsüz olduğu kadar beylerde tangalılar. Yani şortla denize girenlerde uzaylı muamelesi görüyor. :)Mis gibi Bodrumun, Marmaris'in turkuaz mavisi denizi varken gidip oralara yorulmaya değmez. Bu konuda Atlas Dergisine katılamıyorum.

Atlas Tatil İçerik
Kıyıda, Kırda, Yolda
SAYI : 08
Tatil Rehberi ve Karayolları Haritası
Motorlo Doğu
Bisikletle Batı
Yemek Durakları
Bozcaada'da Bağbozumu
DENİZ: Mavi Yolculuk, Çeşme, Patara
ARKEOLOJİ: Dağlık Kilikia, Karia Kentleri
DOĞA: Maçahel, Gökçeada, Yuvacık, Konya'dan Karaman'a
UZAKLAR: Sri Lanka, Rio de Janeiro, Köstence, Bolivya Uyuni Çölü, Kanada Rocky Dağları

Hiç yorum yok: