25 Haziran 2008 Çarşamba

Merhaba, Ben Johnny Cash


Merhaba, Ben Johnny Cash


Merhaba, ben de Saadet Topçu ve Walk The Line'ı bu kadar geç izlemekten dolayı çok pişmanım. Siyah Giyen adamın hikayesinin böyle etkileyici olduğunu bilmiyordum. O da döneminin ünlüleri gibi büyük gelgitlerde kalmış, uyuşturucu bağımlılığıyla kariyerini kaybetmiş ama diğerlerinin aksine büyük bir dönüşle hayatına ve sevdiği kadına tekrar kavuşmuş. Johnny Cash'in hikayesini öğrenmekte gecikmişim ama Walk the Line Johnny Cash'ın tüm hayat hikayesini çok güzel anlatıyor. Johnny Cash ölümünden önce oyunculardan Joaquin Phoenix ve Reese Witherspoon’u eşiyle birlikte kendilerini oynaması için seçmişler. June Carter Cash 'in ölümünden 4 ay kadar sonra Johnny Cash'te 2003 yılında öldü ancak Walk The Line 2005 yılında vizyona girmiş. Bu filmi benim gibi seyretmemiş ve müzikle ilgili herkese tavsiye ederim. Siyah giyen adamın hikayesi hem çok bildik hem de yeniden dirilişin öyküsü. Rock ve Country müziğin önemli ismi Johnny'nin hikayesi aynı zamanda bir aşk hikayesi.



Hiç yorum yok: