22 Nisan 2009 Çarşamba

Gezi Keyfi'yle Gezmenin Keyfi

Gezi Keyfi ile Gezmenin Keyfi

Daha öncede Gezi Keyfi ile yaptığım gezileri anlatmıştım, geçen hafta da buna yenisini ekleyip çok güzel bir piknik yaptık. Çatalca'da Tean bölgesinde buz gibi derenin kıyısında güzelim yeşilliğin içinde yayıldık. Bulunduğumuz bölgede sadece bizim grup olduğundan çok rahattı dilediğimiz kadar yayılıp güzelliğin tadını çıkardık. Kalabalık yerlerde piknik yapmak pek eğlenceli olmuyor malesef benim gibi keyif yapmak istiyorsanız yeşili bilenlerle gezeceksiniz. Yerin ne kadar güzel olduğunu böyle anlatmak mümkün değil ama bir kaç fotoğraf ekliyorum papatyalar ve yoncaların güzelliğini seçemesenizde hayal etmeniz için.

Pikniğin en can alıcı kısmı sadece bu Allah vergisi hava su toprak üçlüsü değildi tabiki. Aç karınları doyurmak için Fahri ve Halil'in de başında kavruldukları Cağ Kebap ziyafetinin tadı damağımda kaldı. Öyle pikniğe gidip iki mangalla geçiştirmek yok en babasından kebap yedik kalanı paket yaptık. Yemede yanında yat bu durumlar için söylenmiş bir atasözümüzmüş.

Uzun lafın en kestirmesi emeği geçen , geçmeyen, eğlenip coşan coşmayıp uyukluyan herkes memnundu. Bende tüm enerjimi toprak anaya bırakıp kulağımda kuşların cıvıltısıyla daha dinç olarak koşturmacama geri döndüm. Darısı herkesin başına :)

Gezi Keyfi grubumuz yakında yeni bir gezi düzenliyor. Malesef işlerim dolayısıyla çok isteyip katılamayacağım bu etkinliği sizlerle paylaşıyorum. Kapadokya'yı görmek isteyenler için Gezi Keyfi'nin en iyi tur organizasyonlarından biridir. Kaçırmayın derim.

Fahri Yardımcı'nın kaleminden tur ayrıntıları;
KAPADOKYA
"Arkadaşlar Mayısın 2. haftasında Kapadokya bölgesine 2 günlük gezi planladık. Çok güzel bir butik otelde konaklayacağız. http://www.akyolhotel.com/ Cuma akşamı erken saatte İstanbul'dan hareket ertesi gün Ağaçlı Tesislerinde otel içinde açık büfe kahvaltı yapıyoruz .Ardından Ihlara Vadisini ve Krater Gölü ile Kaymaklı yer altı şehrini geziyor ve bolgeye geçiyoruz .
Orta Hisarda Kultur Muze Restorant'ta öğlen yemeğimizi yiyoruz sonrasında Güvercinlik Vadisi Uçhisar Kalesi ve Üç Güzeller Turasanda şarap testi sonrasında otele dönüş akşam yemeği sonrası Karakuş Türk gecesi yerine gidiliyor Türk gecesinin tadını çıkarıyoruz
pazar
Kahvaltı sonrası Asmalı Konak gezisi, Ürgüp Devrent Vadisi, Paşabağları Keşişler Vadisi , Göreme Açık Hava Müzesi, Avanos çanak çömlek atelyeleri , öğlen yemeği sonrası Göreme bölgesinde panoramik ziyaret ve saat 16.00 gibi İstanbul 'a dönüş ,gece 11-12 gibi evimizdeyiz .
Ücret 200.TL olup yarım pansiyondur
(ulaşım ,konaklama, rehberlik, akşam yemeği ve sabah kahvaltısını kapsar )"