9 Ocak 2009 Cuma

TROYA


TROYA

8 Nisan'da gösterimine başlanan Troya gösterisine ancak dün akşam gitme frısatım olabildi. Anadolu Ateşi gösterisini ilk başladığı sıralarda seyretmiştim, bu sefer çok geç kaldım sanırım. Ama açıkçası beklediğime değen bir gösteriydi, çünkü gösteriyi 6. sırada seyrederek hikayeyi yakınımda yaşamış oldum. Böylece kostümlerin güzelliğini de bizzat yakından görebildim.
.
120 kişilik dansçı kadrosuyla , çeşit çeşit kostümler ve dekorların zenginliğiyle güzel bir dans tiyatrosu Troya. Anadolu Ateşi gösterisindeki gibi dans ağırlıklı göseriden biraz daha faklı, tiyatral gücü yüksek bir gösteri yapılmış. Dolayısıyla Anadolu Ateşi'nin vurucu geçişleri bu gösteride yok ama büyüleyici bir sahne ve akış var. Farklı ve Dünyadaki örnekleriyle boy ölçüşecek kadar kaliteli. Benim gibi geç kalıp hala görmeyenler varsa muhakkak seyretmelisiniz.


Helen'i , Hector'u, Aşil'i, Amazon , Balkan, Kafkas, Ege ve Anadolu dansçı savaşçılarıyla rengarenk bir sahne kadrosuna dev maket robotlar ve dev Truva Atı eşlik ediyor.

Bu büyülü öyküye topraklarımızın danslarının esintisi hayat veriyor. Gidip bu büyülü öyküyü izlemelisiniz.


Daha önce Troya Gösterisi için yazdıklarımdan biri burada diğeri de burada. Tıklayınız.
Troya tanıtım filmi için tıklayınız.

Hiç yorum yok: