30 Ekim 2008 Perşembe

SON CELLAT

SON CELLAT

Kış sezonu film sezonu, ürekl yeni filmler gösterime giriyor aralarında bolca yerli yapımlar da var. Zaman zaman seyretmek istediklerimi buradan da yazıyorum ama liste gitgide kalabalıklaşıyor. Ya tanıtımlarla beni cezbediyorlar ya da artık günden güne daha iyi senaryolar çıkıyor. Hangisi bilmiyorum ama Son Cellat filmini de izleyeceklerim listesine aldım. Kadir İnanır hayranı değilimdir ama bazı karakteristik rollerini çok beğenmişimdir. Bu filmdeki karakter beni merkalandırdı o yüzden seyredeceğim.
Senaryo: Macit Koper, Hülya İniş
Yönetmen: Şahin Gök
Oyuncular: Kadir İnanır Atilla Saral Jülide Kural , Nihan Durukan , Erol Demiröze
Konusu; 12 Eylül sonrası askeri cunta yönetimi sırasında, savcı Yusuf ile arabacı Yusuf'un, dönemin eylemci gençlerinin de tutuklu bulunduğu hapishanede gelişen dostluklarını anlatıyor. Onların dostlukla başlayan ve ibretlik bir acıya dönüşen yaşamlarından bir kesitin hikayesi...

Hiç yorum yok: