1 Eylül 2008 Pazartesi

Nike Human Race İstanbul


Nike Human Race İstanbul

Nike Human Race koşusu dün akşam yapıldı. Naçizane bende koşturdum, yukarıdaki tabloda derecem yazıyor. Eğer gerçekten 10 bin kişi katıldıysa hiç fena koşmamışım demektir. Koşanların tümü arasında 2383. olmuşum bayanlar arasında ise 549. sıradayım. İlk kez 10 km koşuyorum o yüzden bu kadar olacağını beklemiyordum. Ama arkadaşlarımla tempolu hiç yormadan koştuk . Finişte çikolata veriyorlardı , gelde koşma.


Akşam köprüde koşuyor olmak çok güzeldi, rüzgar fena savuruyordu ama uçmadan orayı geçmeyi başardık. Tüm yol düzargahı kırmızıya boyanmış gibi insan seli halindeydi. Koşunun en zevkli kısmı Barbaros Bulvarından yokuş aşağı kaptırıp geldiğimiz kısımdı.
Nike bu organizasyonu bence başarılı olarak bitirdi. Finişte birer tişört ve hatıra niyetine bir bileklik hediye edildi. Ama en güzel hediye çikolataydı. Kuruçeşme Arena'da Kenan Doğulu konseriyle gece devam etti .Biz konseri yarım bıraktık ne de olsa eve gidip ayakları tuzlu suya koymak lazımdı.
Ben bu koşuda çok eğlendim, bence kaçıranlar üzülsün.



Hiç yorum yok: