28 Kasım 2007 Çarşamba

MICHAEL JACKSON YENİ ALBÜM 2008


Mıchael Jackson'dan yeni albüm geliyor. İnvicible albümünde aradığım coşkuyu bulamamıştım ama Mıchael gibi bir albümdü yani benim sevdiğim bir albümdü. Büyük patlamalar yapmayacak artık sanırım ama 2008 de çıkacağı söylenen son albümünde de yine aynı çizgide devam ediyor gibi. Albümün tamamını dinledim, ben yine beğendim ama büyük coşmalar olur mu? derseniz onun müziği videolarıyla devleşti hep,bu yüzden klipler nabzı belirler. En güzel kısmı yine onu dans ederken göreceğim , özlemiştim. Bu albümde ,The Black Eyed Peas'tan tanıdığımız Will.i.am ile çalışmış, Will.i. am'ın de şimdilerde yeni albümü Songs About Girls piyasada.
Albümde, Mamacita parçasına Santana eşlik etmiş, parça başlar başlamaz Santana olduğunu anlıyorsunuz zaten. What more can I give parçasına bir ordu eşilik ediyor dersem yalan olmaz.( Beyoncé, Celine Dion, Mariah Carey, Justin Timberlake, Anastacia, Santana, Billy Gilman, Brian McKnight, Boyz II Men, Gloria Estefan, Jon Secada, Tom Petty, Backstreet Boys, Shakira, Thalia, Reba McEntire, Usher and Ricky Martin,Alejandro url-baneado, Luis Miguel, Julio Iglesias, Laura Pausini, Cristian Castro, Jon Secada, Juan Gabriel, Olga Tañón, Ricky Martin, Rubén Blades y Thalia ) Bu parçanın İspanyol ve İspanyol-İngilizce versiyonları albümde yer alıyor. Bu parçayı daha önce de bir konserde söylemişti izlemiş olabilirsiniz. İzlemediyseniz youtube'dan görebilirsiniz.
Gangasta parçasında The Fugees ve DJ Scoob Doo eşlik etmiş,ilgi çekici parça ama çıkış parçası tahminimce Xcape olabilir. Yani sadece bir tahmin. Tam Michael parçası Xcape (ne klip çekilir bu parçaya bol danslı of of offff)
Son olarak albüm için "I need You" diyorum :)Yine beklenen bir Michael albümü bu.

Albüm Şarkı Listesi:
01 Gangsta (No Friend Of Mine) with Fugees*
02 Xcape*
03 Why (With 3T)
04 What More Can I Give
05 Todo Para Ti (What More Can I Give (Spanish Version)
06 What More Can I Give/Todo Para Ti (Spanglish Version)
07 Let Me Let Go*
08 Someone Put Your Hand Out
09 Shout
10 I Need You (With 3T)*
11 Ride With Me (with Rodney 'Darkchild' Jenkins)
12 Biggerman
13 Get Out Of My Mind
14 Mamacita (With Santana)*

Ebony isimli bir derginin bu ay ki kapak fotoğrafında Mıchael vardı, Dergi için yeni fotoğraf çekimleri yapılmış, görüntüsü yine epeyce değişmiş gördüğüm kadarıyla. Yeni fotoğraflarını görmek isterseniz buraya bakabilirsiniz.
*Bu albümle ilgili gelen bir e-posta üzerine düzeltme yapmak istiyorum. Düzeltmeyi yapan kişinin Mıchael Jackson albümünü yayınlayan firma yetkililerinden olmasını isterdim ama öyle olduğunu zannetmiyorum. Bu Haberi Kasım ayında yaptım ve firması ile görüşüp Mıchael Jackson'ın çıkacak olan albümü ile ilgili bilgi istedim.(Bu bilgiler herkese verilmez ama ben işin içinden biriyim zaten.) İnternette dolaşan bu haberin doğruluğunu sordum, bir albüm dinlediğimi bunun gerçekliğini sordum. Yabancı birçok sitede de albüm bu formatta yayınlanmakta. Ama bana bir cevap verilmedi bende yayınlamak istedim. Birazda neler olacak merakından. MJ'nin bir fan üyesiyim aslında ama kendi resmi sitesinde yer alan gruba üyeyim. Bu yüzden albüm bilgileri bana ulaşıyor. Birçok santaçıyı da böyle takip etmekteyim zaten.
Tabiki Mıchael'in Thriller albümünün yeni versiyonu yayınlanınca google aramalarında yeni albümde bu haber çıkıyor. Aslında yeni albüm çalışması tabiki bu değilmiş bende sonradan öğrenmiş ama bloğumda düzeltmemiştim. Şimdi Yasin Bey'in uyarısı üzerine bu durumu düzeltiyor, kendisine teşekkür ediyorum. Bu konuyla ilgilenmemiş firma yetkililerini de yürekten kutluyorum.
MJ'nın yeni albümünü ilk duyuranlardan biri seve seve yine ben olacağım :) Thriller albümü yeni versiyonuun tanıtım bilgileri de burada.

Hiç yorum yok: