28 Kasım 2007 Çarşamba

Elveda Rumeli

Bu sezon kendime yeni bir dizi buldum. Avrupa Yakası dışında dizilerle pek işim olmaz ama Elveda Rumeli'yi bir seyrettim takıldım kaldım. Şimdi kaçırdığım bölümleri de Youtube'dan seyrediyorum.
Kullanılan şive, oyuncular, senaryo bence çok iyi. Bu kadar güzel tarihi bir konu işlenirken bu kadar mizahi dil kullanılır. Aralarda çok sıkı espriler geçiyor. Karakterlerin şapşallıklarına bitiyorum doğrusu. Hem aşk var, hem tarihi bir konu, hem de komikler:) izlemeyeniniz varsa tavsiye ederim dolu dolu bir dizi.
Aşkları da güzel şapşallıkları da:)


2 yorum:

Adsız dedi ki...

Saadetcim, bizim evde dizi seyredilmiyor artık!:) Ama buna bakmalıyım fırsat buldukça sanırım:)

Saadet Topçu dedi ki...

Bence izlemelisiniz seveceğinize eminim, cumartesi Barış'a çok övdüm o da merak ediyordur sanırım :)