24 Kasım 2010 Çarşamba

Büyükada Keyfi

Bayramın bir gününü de Büyükada sefasına ayırdım. Arkadaşlarla kalabalık bir gurup halinde ada yürüyüşü yaptık. Sahilde yapılan kahvaltının ardından Aya Yorgi'ye tırmanıp manzaranın keyfini çıakrdık. Hava hafif puslu hatta az biraz yağmurlu olsada sıcak yerindeydi. Dönüş yolumuzu adanın ormanlıkları içinden yapınca sonbaharın keyfini çıkarmak daha bir güzel oldu. İster faytonlarla ister yürüyerek adayı turlamak mümkün ama benim tavsiyem adayı birde ormanlık toprak yolların içinden dolanmanız. Faytonların beklediği meydandan eski yetimhaneye doğru yürüyüp ormanın içindeki yollarada gezebilirsiniz .


Yazın sıcak günlerinde de Büyükada'ya gidip yeşilin ve çiçeklerin keyfini çıkarıp bol bol resim çekmiştim ama yine yazmaya vakit ayıramamıştım. Yazın güzel günlerinden kalma gökyüzü parlak ve ışıl ışıl bir iki fotoğrafı da sizlerle paylaşıyorum. Demek ki her mevsim Büyükada'ya gidip sokakları arşınlanabilir.



Büyükada ile ilgili daha önceki yazım burada.


Hiç yorum yok: