24 Ağustos 2010 Salı

Film Tavsiyesi


The Secret In Their Eyes – El Secreto De Sus Ojos
Gözlerindeki Sır

Film bu yılki Oscar Ödülleri'nde EN İYİ YABANCI FİLM dalında Oscar'ı kazanmış ama ben yeni izleme fırsatı buldum. 1999 yılında geçen film geri dönen hikeyeler içinde 1974 tarihlerinde olan bir tecavüz vakasının araştırılmasını konu alıyor. Arjantin İspanya ortak yapımı filmde gerilim, aşk, arkadaşlık birarada. İzlemeye değer.




INCEPTION / BAŞLANGIÇ



Christopher Nolan'ın yönettiği ve Leonardo Di Caprio'nun başrolünde oynadığı bu filmi Matrix ile benzetenler hatta karşılaştıranlar olduğunu duymuştum. Matrix çok özel bir yapımdı karşılaştırmamak gerek diye düşünüyorum ama konusu açısından benzerlikler olduğu kesin. İzlemesi heyecanlı bir film. Ben keyifle izledim diyebilirim.

İşte fragman




Hiç yorum yok: