31 Ağustos 2010 Salı

Bab-ı Hayat 'ta İftar



Bu ramazanda hiç mekan önerisinde bulunmadım ve hemen bu açığı kapatacağım. Çok gezip az yazıyorum bu aralar idare edin.


Bab-ı Hayat tarihi Mısır Çarşısının üst katında yer alan güzel bir restaurant. Uzun zamandır Mısır Çarşısnından geçerken gözüme çarpıyor ve buraya gitmeliyim diyordum. Bu ramazana kısmet oldu gittim ve özellikle yemeklerden çok memnun ayrıldım. Mekan otantikliği ile gözlere Türk mutfağı ile midelere fasıl ile kulaklara hitap ediyor. Yaprak sarmanın tadı hala damağımda diyebilirim. İçine ne baharatı koydular bilmiyorum çok farklı bir tadı vardı. Antep dolma ve Demirhindi şerbeti'de menünün favorilerindendi. Bu bahsettiğim sebeplerden ötürü tekrar gideceğim kesin.

Bab-ı Hayat'ta iftar için 2 menü seçeneği var burayı tıklayarak sitesinden bilgi alabilirsiniz.

Mekandan birkaç görüntüyüde kondurayım eksik olmasın. Resimlerin üzerine tıklayarak büyük halini görebilirsiniz.








Hiç yorum yok: