19 Nisan 2010 Pazartesi

29. İstanbul Film Festivali Ödül Sahipleri


Altın Lale Yılın En İyi Film Ödülü Engin Günaydın ve Binnur Kaya’nın başrolde oynadığı "Vavien" in oldu.

ULUSAL ALTIN LALE YARIŞMASI

-Altın Lale En İyi Film: Vavien
-En İyi Yönetmen: Miraz Bezar - Min Dît - Ben Gördüm
-En İyi Kadın Oyuncu: Şenay Orak - Min Dît - Ben Gördüm
- En İyi Erkek Oyuncu: Tansu Biçer - Beş Şehir
-En İyi Senaryo: Engin Günaydın - Vavien
-En İyi Görüntü Yönetmeni: Barış Özbiçer - Bal
- En İyi Müzik: Mustafa Biber - Min Dît - Ben Gördüm
- Jüri Özel Ödülü: Bal - Semih Kaplanoğlu


AVRUPA KONSEYİ SİNEMA ÖDÜLÜ, "FACE"
"AJAMI" (İsrail-Almanya)
"THE DAY GOD WALKED AWAY / TANRININ GİTTİĞİ GÜN" (Fransa-Belçika) Jüri Özel Ödülü

FIPRESCI ULUSLARARASI SİNEMA ELEŞTİRMENLERİ DERNEĞİ ÖDÜLLERİ
"MADEMOISELLE CHAMBON / MATMAZEL CHAMBON" (Fransa) ve "VAVIEN" aldı.

RADİKAL HALK ÖDÜLÜ
Uluslararası Yarışma'da Xavier Dolan'ın yönettiği ANNEMİ ÖLDÜRDÜM;
Ulusal Yarışma'da Semih Kaplanoğlu'nun yönettiği BAL ödülün sahibi oldu.

Bilgi:İKSV

Hiç yorum yok: