8 Ocak 2010 Cuma

2010 Türkiye'de Japonya Yılı

Dün akşam, 2010 Türkiye'de Japonya Yılı etkinlikleri kapsamında Kimono, Dans ve Moda Gösterisine gittim. Kimonolar her zaman ilgimi çekmiştir görmek güzeldi ama birini giyebilmeyi de istiyorum sanırım. Aceleden ve fotoğraf makinamı unuttuğumdan pek güzel resim çekemedim ama ben izleyerek tadını çıkarıdım, gerisine karışmam. Bu akşam da yine Cemal Reşit Rey Konser Salonu'nda Japon davulu konseri var. Ayrıca cumartesi günü Devlet Tiyatroları'na ait Şişli Cevahir sahnesinde saat 20.00'da ,Japonya'nın ünlü Noh tiyatrosu sanatçısı Dr. Naohiko Umewaka'nın 'Restoran' oyunu Türkçe olarak oynanacak. Bu etkinliklerin hepsi ücretsiz ama gösterimlerden yarım saat önce gidip kaydolmak gerekiyor.
İstanbul'da Japon Filmleri Festivali kapsamında 15-17 Ocak günlerinde İstanbul G-Mall Sineması'nda ücretsiz gösterimler oalcak. Festivalde 'Sevgili Doktor', 'Zirve-Nirengi Taşı Kayıtları', 'Etrafımızdakiler', 'Yamazakura-Yaban Kirazı Çiçekleri', 'Nasıl Kendim Oldum', 'Dün Hiroşima'da, Bugün Hiroşima'da', 'Yarının Anıları' adlı yedi film gösterilecek.
Bu etkinlikler yıl boyunca devam edecek bilgi için bu adrese bakabilirsiniz.

Konnichi wa Japonya

Hiç yorum yok: